Ah, det missade jag totalt. Då går dom bort.Om jag inte missminner mig så är Tudors länkar 19mm och 21mm (från 36 resp 39 modellerna). Således passar de inte Pro iom att Pro har 20mm bandbredd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, det missade jag totalt. Då går dom bort.Om jag inte missminner mig så är Tudors länkar 19mm och 21mm (från 36 resp 39 modellerna). Således passar de inte Pro iom att Pro har 20mm bandbredd.
Det finns länkar till proAh, det missade jag totalt. Då går dom bort.
Sorry, otydligt skrivet av mig. De låter mig göra en retur eller behålla den och FP tillbaks 25%. Svarade att jag vill lämna tillbaks, nu väntar jag på svar för detPengarna tillbaka och behålla länkbiten?
25% rabatt på vad?
"Generöst" att låta dig returnera en felaktig vara som "amends for inconvenience".Sorry, otydligt skrivet av mig. De låter mig göra en retur eller behålla den och FP tillbaks 25%. Svarade att jag vill lämna tillbaks, nu väntar jag på svar för det
Den borde du kunna kliva in och köpa direkt på plats (eller beställa från butik), dvs ingen kötid vad jag har hört Vilken färg är du sugen på?Hej alla!
Är det någon som vet ungefärlig leveranstid för Tudor pelargos 42 mm?
Låter kanon! Är den svartaDen borde du kunna kliva in och köpa direkt på plats (eller beställa från butik), dvs ingen kötid vad jag har hört Vilken färg är du sugen på?
Nu blir det skrivbordsdykning en liten stund till men snart så är det utcheckning
Trevlig helg alla s
Den röda är riktigt snygg! Jubilee såklartHämtat klocka i Västerås och passade självklart på att testa lite. Strålande service i vanlig ordning från @Nymans Ur 1851 Västerås
Den röda är en riktig fullträff, men frågan är vilken länk man ska välja
Vilken klocka hämtade du?Hämtat klocka i Västerås och passade självklart på att testa lite. Strålande service i vanlig ordning från @Nymans Ur 1851 Västerås
Den röda är en riktig fullträff, men frågan är vilken länk man ska välja
Ingen ny klocka utan pannan som varit inlämnad...Vilken klocka hämtade du?
Sidenote: lyssnade på podden Ursnyggt där var helt ovetande kring Tudors senaste (Red Bull) pratade som att det endast var en kronograf. Tråkigt när det inte läses på ordentligt
Grattis till fin klockaFörsta intrycken av min nyinköpta BB58 är att den är väldigt bekväm att bära och har en bra kvalitetskänsla.
Tummen matchar stålboettenGrattis till fin klocka
Bättre än den där är svårt att hitta i prisklassen sägs det och jag är benägen att hålla med
Haha ja den har varit riktigt stygg ett tag nu den där tummenTummen matchar stålboetten