Gabriel90
Silver
Den där färgkombon är fan underbar !Vi dyker väl ner igen då…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där färgkombon är fan underbar !Vi dyker väl ner igen då…
SnyggGrattis till fin klocka
Bättre än den där är svårt att hitta i prisklassen sägs det och jag är benägen att hålla med
Första intrycken av min nyinköpta BB58 är att den är väldigt bekväm att bära och har en bra kvalitetskänsla.
Väldigt snyggt ! Är det en BB 58 silver?Vi dyker väl ner igen då…
Ja exakt, den är det!Snygg
Väldigt snyggt ! Är det en BB 58 silver?
Håller med! 925:an är lite av en kameleont men passar med denna gröna i alla lägen!Den där färgkombon är fan underbar !
Den är mycket fin ️Bara gamla Tudorsubbar är coolare enligt mig
Du behöver nog inte fundera på det mer om du inte nödvändigtvis vill ha en väckarklocka på armen. Den där är tveklöst åt det större hållet på dig. Närbild ger ofta lite överdriven känsla av storlek men skulle du ha större kommer ju bandhornen sticka utanför armen. En annan bra regel för att det skall se bra ut tycker jag är att man bör se en eller par länkar på varje sida uppifrån innan länken böjer av helt. Så denna blir bra på dig o absolut inte för liten. Enjoy!Då kör vi dag 3 med denna, fortfarande osäker på dess lilla storlek.
Diesel har ett par riktigt schyssta modeller annars!Du behöver nog inte fundera på det mer om du inte nödvändigtvis vill ha en väckarklocka på armen. Den där är tveklöst åt det större hållet på dig. Närbild ger ofta lite överdriven känsla av storlek men skulle du ha större kommer ju bandhornen sticka utanför armen. En annan bra regel för att det skall se bra ut tycker jag är att man bör se en eller par länkar på varje sida uppifrån innan länken böjer av helt. Så denna blir bra på dig o absolut inte för liten. Enjoy!
Såg att FXD Alinghi fanns på @Nymans Ur 1851 Västerås . Tolkade det som att denna inte var tingad. Skynda och fynda ifall någon var intresseradBra artikel om nya FXD modellerna - Jag är rejält sugen på Chronon
Why Tudor's First Carbon Watches Are Perfect for Professional Yacht Racing | Gear Patrol
We spent two days embedded with the Alinghi Red Bull team as Tudor dropped two new Pelagos models in the ultralight material.www.gearpatrol.com
Grattis! Mycket trevlig klocka. Jag har vant mig vid den låga vikten nu och känns mer som att det är så en klocka ska kännasFörsta dagen med min nya Pelagos 39.
Redan kär! Perfekt storlek för min handled.