Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin man får gratulera till bra köpGo'kväll.
Då får jag ta och presentera mitt köp.
Det fick bli en....
Tror vintage och neo-vintage har landat på en ganska stabil nivå (i EUR/USD). De flesta priserna idag har väl mer eller mindre stabiliserats sedan pandemin med viss nedgång men stannat högre än innan pandemin iom inflation, kronkurs etc.Jag har under en längre tid spanat in Tudor Submariner 7928 och hela tiden tyckt att den har varit för högt värderad. av någon anledning har den aldrig dippat i pris och jag ångrar mig att jag inte slog till 2019 nar jag hade möjligheten att köpa den för runt 60k
Tror ni att den någonsin kommer ner i pris?
Kan inte tillräckligt för att uttala mig om detaljer (sök efter erkänd säker källa och börja jämföra bilder), men det jag reagerar på är att bild nr. 4 visar en länk men klockan kommer endast med textilband….?vad tror ni om denna? Tänker ändå åka till England när tillfälle ges.
Bara lite kul att komma hem med denna runt handleden
Tudor 7928
Inget är väl bra med den eg. Vad söker du?vad tror ni om denna? Tänker ändå åka till England när tillfälle ges.
Bara lite kul att komma hem med denna runt handleden
Tudor 7928
jag har väl fått en fix idé ang Tudor och rosen som var på de äldre klockorna. Tycker att vintage Tudor börjar växa mer och just rose logon är något som gör klocka och branden komplett…Inget är väl bra med den eg. Vad söker du?
Jag har mest vintageur så det tycker jag låter vettigt. Detta var dock inget fint exemplar. Är en kostnadsfråga men en ren svart tavla och hela index är en bra start. Jämna missfärgningar är ok, kan vara charmigt. Denna var mer skadad. Boetten var lite rundpolerad och vridringsinlägget utbytt och typ nytt.jag har väl fått en fix idé ang Tudor och rosen som var på de äldre klockorna. Tycker att vintage Tudor börjar växa mer och just rose logon är något som gör klocka och branden komplett…
Låter kanske töntigt hehe
Vart fick du tag på bandet?Vi dyker väl ner igen då…
RubberBVart fick du tag på bandet?
Du vänjer dig, tycker den ser ut att sitta perfekt på digDå kör vi dag 3 med denna, fortfarande osäker på dess lilla storlek.
Ser verkligen inte liten ut iallafall!Du vänjer dig, tycker den ser ut att sitta perfekt på dig
Då kör vi dag 3 med denna, fortfarande osäker på dess lilla storlek.
Utseendemässigt tycker jag att den ser klockren ut, men vad jag tycker om en bild och hur verkligheten upplevs av dig som bärare måste ju inte nödvändigtvis vara samma.Då kör vi dag 3 med denna, fortfarande osäker på dess lilla storlek.