Så nöjd med FXD fortfarande! 54an hamnar lätt på undantag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blev också väldigt positivt överraskad av FXDn. Den åker på största delen av tiden. Frågan är om man kan ha både en MN och nya svarta Eller om man bara ska välja en, blir det svart eller MN??Så nöjd med FXD fortfarande! 54an hamnar lätt på undantag
Early bird småbarnsförälderJag blev också väldigt positivt överraskad av FXDn. Den åker på största delen av tiden. Frågan är om man kan ha både en MN och nya svarta Eller om man bara ska välja en, blir det svart eller MN??
Vi kör en omröstning
= MN
= Svart
Haha, hur visste du. Vem kunde tro att kl06 skulle vara sovmorgon nuförtidenEarly bird småbarnsförälder
Varför ens rösta om du är nöjd med din MN?
Antingen båda eller behåll din blå vetja
Hög igenkänningsfaktor angående sovmorgon o kidsHaha, hur visste du. Vem kunde tro att kl06 skulle vara sovmorgon nuförtiden
Funderar om den svarta ev. är mer allround och passar med flera band. Samtidigt är risken att den blir för plain och då är Pelagos 39 ett bättre alternativ. Lutar åt att MN får stanna kvar.
Dock ändå roligt att se hur folk röstar
Småbarnsförälder nummer tre här……Haha, hur visste du. Vem kunde tro att kl06 skulle vara sovmorgon nuförtiden
Funderar om den svarta ev. är mer allround och passar med flera band. Samtidigt är risken att den blir för plain och då är Pelagos 39 ett bättre alternativ. Lutar åt att MN får stanna kvar.
Dock ändå roligt att se hur folk röstar
Den känns bra mycket mer Us navy än nya FXD. Var grymt på det bandet. Vad är det för band?
På söndagstur…
Tack! Ja jag har använt det sjukt lite sen jag köpte det för några år sen, men just nu tkr jag det sitter som en käftsmäll! Pelagos LHD har jag alltid tyckt var en käftsmäll, från första dagen jag bar den Så många klockor har passerat, men aldrig tänkt tanken ens på att sälja den…Den känns bra mycket mer Us navy än nya FXD. Var grymt på det bandet. Vad är det för band?
Så cool! Hur känns den på ”vanliga” natos?Så nöjd med FXD fortfarande! 54an hamnar lätt på undantag
Riktigt snyggVar och klämde på nya FXDn i fredagsmorse, den är riktigt frän men iom att jag äger både P39 och en FXD redan så vart det inget direkt köpsug. Men den är bra inget snack om saken!
Och ingen gravyr på bakboetten för er som undrar!
Funkar jättebra på vanliga natos tycker jag. Originalbandet är kanon men ett bra nato bärs lite nättareSå cool! Hur känns den på ”vanliga” natos?
Testade den i helgen, tyckte kardborrebandet var schysst men lite mkt volym (?) mvh
Var och klämde på nya FXDn i fredagsmorse, den är riktigt frän men iom att jag äger både P39 och en FXD redan så vart det inget direkt köpsug. Men den är bra inget snack om saken!
Och ingen gravyr på bakboetten för er som undrar!
Den här är ju urläcker!Pro hos veterinären