• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Döda Tudor hypen kring BB36, kändes som det kunde blivit en klassiker. Ser man till t.ex. BB36 svart Smiley face vs BB 36 Anthracite så kändes den tidigare som den hade en tydlig riktning som tool watch även om det var lite lustigt med en dykartavla.

Var det alltid bara en hype eller fanns potentialen där och dödade man den genom så drastiska förändringar?
Dödat?
Kan tycka att dom hittat helt rätt med uppdateringen av modellen.
Det jag däremot önskar som komplement till den suveräna jubilee aka 5-link länken är ett oyster alternativ.
Det skulle vara nice.
Kom en lämplig video idag som visar uppgraderingen.

Senast ändrad:
P39:an så här på kvällningen
IMG_4610.jpeg

Sålde du din 925:a?
Ja det blev så… På jakt efter en 79500-0004 nu, hittar jag ingen på länk lär det inte bli någon Tudor förrän det släpps en P39 i blått, en PRO i vitt eller ett rejält uppryck bland glamourvarianterna. Å andra sidan hade det varit skoj att testa en Ranger. Eller kanske en North Flag eller Black Shield… Inser att jag kan vara tillbaka snabbare ändå 😂🙈🤩

Ja det blev så… På jakt efter en 79500-0004 nu, hittar jag ingen på länk lär det inte bli någon Tudor förrän det släpps en P39 i blått, en PRO i vitt eller ett rejält uppryck bland glamourvarianterna. Å andra sidan hade det varit skoj att testa en Ranger. Eller kanske en North Flag eller Black Shield… Inser att jag kan vara tillbaka snabbare ändå 😂🙈🤩
Synd att jag sålde min annars hade du kunnat köpt den mångsidig klocka men var för lik min DJ så den fick lämna.

• Like
Reactions: 308
IMG_4127.jpeg

Då va man tillbaka i Tudor gamet igen. Så glad att jag fick tag på en sån här goding som man suktat efter länge.

Blev till att ta bort original strapet med kardborre och genast montera på det alternativa blåa i gummi som jag tycker va mycket skönare. Någon som upplever samma?

Den här kommer nog bli ”my prrreeeecious” för en lång tid framöver…

IMG_4127.jpeg

Då va man tillbaka i Tudor gamet igen. Så glad att jag fick tag på en sån här goding som man suktat efter länge.

Blev till att ta bort original strapet med kardborre och genast montera på det alternativa blåa i gummi som jag tycker va mycket skönare. Någon som upplever samma?

Den här kommer nog bli ”my prrreeeecious” för en lång tid framöver…
Ja jag gillar gummibandet faktist bättre med 😎 Grattis till grym klocka

Underbart ju. Alright, intressant! Vad har du för omkrets på handleden? Tyckte den satt som en smäck på dig. Jag själv har små 15,5-16 🤓
Jag har ganska stora, typ 18,5 cm. Men Sub funkar nog riktigt bra på mindre handleder också, då den känns väldigt nätt på handleden👍 Annars finns ju även Mini-Sub som är 36mm!

Tillbaka
Topp