Om det inte vore för att jag blev tudorlös i helgen hade jag slagit till på ett rött! Snyggt både till 925:an & svarta!15% på Vanguard Straps idag om någon behöver gummiband
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det inte vore för att jag blev tudorlös i helgen hade jag slagit till på ett rött! Snyggt både till 925:an & svarta!15% på Vanguard Straps idag om någon behöver gummiband
Sålde du din 925:a?Om det inte vore för att jag blev tudorlös i helgen hade jag slagit till på ett rött! Snyggt både till 925:an & svarta!
Ja det blev så… På jakt efter en 79500-0004 nu, hittar jag ingen på länk lär det inte bli någon Tudor förrän det släpps en P39 i blått, en PRO i vitt eller ett rejält uppryck bland glamourvarianterna. Å andra sidan hade det varit skoj att testa en Ranger. Eller kanske en North Flag eller Black Shield… Inser att jag kan vara tillbaka snabbare ändåSålde du din 925:a?
Synd att jag sålde min annars hade du kunnat köpt den mångsidig klocka men var för lik min DJ så den fick lämna.Ja det blev så… På jakt efter en 79500-0004 nu, hittar jag ingen på länk lär det inte bli någon Tudor förrän det släpps en P39 i blått, en PRO i vitt eller ett rejält uppryck bland glamourvarianterna. Å andra sidan hade det varit skoj att testa en Ranger. Eller kanske en North Flag eller Black Shield… Inser att jag kan vara tillbaka snabbare ändå![]()
Å andra sidan hade det varit skoj att testa en Ranger
Jag provade den inne på Krons för ett par veckor sedan.Någon som vet om 54 finns inne hos någon dealer så man kan åka och prova den?
Någon som vet om 54 finns inne hos någon dealer så man kan åka och prova den?
Jag har även sett den hos Rob och Nymans, så alla tre Stockholms-AD verkar ha den inne.Jag provade den inne på Krons för ett par veckor sedan.
Exhibition only på Nymans och KronsJag har även sett den hos Rob och Nymans, så alla tre Stockholms-AD verkar ha den inne.
Ja jag gillar gummibandet faktist bättre med![]()
Då va man tillbaka i Tudor gamet igen. Så glad att jag fick tag på en sån här goding som man suktat efter länge.
Blev till att ta bort original strapet med kardborre och genast montera på det alternativa blåa i gummi som jag tycker va mycket skönare. Någon som upplever samma?
Den här kommer nog bli ”my prrreeeecious” för en lång tid framöver…
Tackar!!Ja jag gillar gummibandet faktist bättre medGrattis till grym klocka
Det skall du vara! En drömklocka det där. Vet inte vad det är, men den gör att jag får ett jäkla habegärTudorTorsdag! Var ett tag sedan jag använde Sub, men blir alltid lika glad när jag tar på mig den!
![]()
Kul att du också gillar den!! Kan säga att jag trots höga förväntningar blev positivt överraskad när jag fick hem den, ännu bättre IRL än på bild. Så tunn och bekväm att bäraDet skall du vara! En drömklocka det där. Vet inte vad det är, men den gör att jag får ett jäkla habegär![]()
Underbart ju. Alright, intressant! Vad har du för omkrets på handleden? Tyckte den satt som en smäck på dig. Jag själv har små 15,5-16Kul att du också gillar den!! Kan säga att jag trots höga förväntningar blev positivt överraskad när jag fick hem den, ännu bättre IRL än på bild. Så tunn och bekväm att bära![]()
Jag har ganska stora, typ 18,5 cm. Men Sub funkar nog riktigt bra på mindre handleder också, då den känns väldigt nätt på handledenUnderbart ju. Alright, intressant! Vad har du för omkrets på handleden? Tyckte den satt som en smäck på dig. Jag själv har små 15,5-16![]()
Ha en fin TT allesammans!
![]()
Jag har också små handleder men den sitter som en smäck.Underbart ju. Alright, intressant! Vad har du för omkrets på handleden? Tyckte den satt som en smäck på dig. Jag själv har små 15,5-16![]()
Var nyss inne på Bergströms och provade 54an, satt verkligen som ett smäck. Grov villhöver känsla!
![]()