Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så kul att höra, tack!!! Jag är så glad att jag till slut köpte den, fantastisk klockaAlltså....varje gång du postar bilder på denna så blir jag glad inombords, gillar den fruktansvärt mycket. Ser ut att vara i kanonskick också.
Den där är inte så pjäkig heller du, min favorit just nu av de moderna Tudors. Grym på jubilee-länken
Grattis! Riktigt bra den där.Var inne på Krons och spontanköpte en BB36 på lunchen.
Min första Tudor!
Den där är inte så pjäkig heller du, min favorit just nu av de moderna Tudors. Grym på jubilee-länken
Grattis till en fin klocka och välkommen in i tråden.Var inne på Krons och spontanköpte en BB36 på lunchen.
Min första Tudor!
Storleksmässigt ser de relativt lika ut. Jag har en 49mm Zenith Rainbow Diver och den tycker jag är lite liten därför jag försöker jämföra med något som är mer rätt storleksmässigtJag äger bara Pelagos 39 men här har du rätt dåliga bilder bredvid en 124060 Sub på en smal 15,5 cm handled.
Jag tycker Submarinern satt förvånansvärt bra på handleden men det är inget snack om att Pelagos 39 sitter bättre på min handled.
Bjussar på en till! En jämförelse med kollegans 114060
När jag tittade snabbt först såg det ut som en femsiffrig nästan. Den ser verkligen inte alls lika klossig ut den nya referensen.124060* men snyggt!
Man ser skillnad bland annat från kronan här:
My bad, du har helt rätt för dig. Jag som är snabb med tangenterna124060* men snyggt!
Man ser skillnad bland annat från kronan här:
Gillar pelargos LHD skarpt. Ha begäret är stor på denna. Tycker det är lite roligt och udda att kronan är på andra sidan och att jag fastnade mer för färgerna på denna i jämförelse med vanliga pelargosHøsten er her - og da er LHD på plass igjen.
Magisk no-nonsense Tudor Pelagos med masse nonsense: - Skrukrone på feil side. - Faux patina. - Rød skrift. - Roulette datohjul
Byte av tavla och visare. Que?Strax iväg till Bergströms för byte av tavla o visare på 58an. Väntat sedan maj på tavlan, att det ska behöva ta så lång tid.Pelagosen är på idag.
Bästa moderna Tudor tillsammans med nya FXD med svart tavla (imo)Høsten er her - og da er LHD på plass igjen.
Magisk no-nonsense Tudor Pelagos med masse nonsense: - Skrukrone på feil side. - Faux patina. - Rød skrift. - Roulette datohjul
Defekter på tavlan, prickar där kopparn lyser igenom. Märkte det dagen efter jag köpte den. Legat i lådan sedan dess, ändå verkar prickarna bli synligare.Byte av tavla och visare. Que?
Gå tillbaka med den, Tudor har ju möjlighet/skyldighet att fixa det där. Annars kan (kunde?) du häva köpet. Inom Sverige och EU finns ju konsumentskyddslagar.Defekter på tavlan, prickar där kopparn lyser igenom. Märkte det dagen efter jag köpte den. Legat i lådan sedan dess, ändå verkar prickarna bli synligare.
Dom löser det på garantin nu. Frågade om jag kunde få tavlan löst vid sidan om. Just för att den verkar förvärras och kan bli shysst om några år. Expediten var osäker. Med största sannolikhet får jag inte behålla den. Ändå värt ett försökGå tillbaka med den, de har ju möjlighet att fixa det där. Inom Sverige och EU finns ju konsumentskyddslagar.
Gött, tänkte väl det, mest jobbigt att det tar tid eller?Dom löser det på garantin nu.
Väldigt lååång tid. Ska tilläggas att det inte var jag som köpte den ny. Men den var oanvänd. Var inga som helst problem med garantin, dom tittade på den och beställde en tavla direkt.Gött, tänkte väl det, mest jobbigt att det tar tid eller?