Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vad kör du för bredd? För visst är det 19 mm på BB36? Jag letar nämligen 19 mm Nato själv36:an på Nato från Tidochting
Beställde du den längsta varianten och ändå har du kardborreludd som syns?? RespektNytt band från Nymans Ur i Västerås, nu sitter den säkert. Önskar att bandet var lite längre så att man slapp se kardborrekudden. Söndagspromenad i finväder
- Lämnade originalet som skickades till Tudor, gissar att jag fick samma (standard) längd tillbaka. Skall kolla om det går att köpa ett längre. Men det här känns lite längre än originalet, där var bara drygt halva ”fästet” i ingrepp, här är det nästan hela. Har 20 cm+ handled.Beställde du den längsta varianten och ändå har du kardborreludd som syns?? Respekt
Så kan det vara. Med 20cm+ kan det dock vara svårt att få till passformen. Fördelen om man har smalare handled är att man i värsta fall kan få en skräddare att justera längden. Hoppas du får till det bra- Lämnade originalet som skickades till Tudor, gissar att jag fick samma (standard) längd tillbaka. Skall kolla om det går att köpa ett längre. Men det här känns lite längre än originalet, där var bara drygt halva ”fästet” i ingrepp, här är det nästan hela. Har 20 cm+ handled.
Förbannat att man inte såg storheten i N.F när den fanns i sortimentet och typ kunde plockas ut hos vilken ad som helst. Nu när man är lite äldre och klockare inser jag hur extremt bra den är
Längtar tillbaka till sommaren...
Ja, jag uppskattar den mer och mer faktiskt, det är en lite speciell Tudor.Förbannat att man inte såg storheten i N.F när den fanns i sortimentet och typ kunde plockas ut hos vilken ad som helst. Nu när man är lite äldre och klockare inser jag hur extremt bra den är
Bandet finns i Large , ser ut som du fått det som brukar följa med i normallängd. Jag har precis fått beställt hem ett Large så blir spänannde att prova det . Återkommer när det kommitSå kan det vara. Med 20cm+ kan det dock vara svårt att få till passformen. Fördelen om man har smalare handled är att man i värsta fall kan få en skräddare att justera längden. Hoppas du får till det bra
Var det en extension link från steelreef och vilken modell var det som passade på NF?Ja, jag uppskattar den mer och mer faktiskt, det är en lite speciell Tudor.
Och med quicklinken på plats blev den ännu bättre!
Ja det är SteelReef, se min tidigare post HÄR. Den är inte exakt till NF men den passar, jag beställde den på måttet till mittlänken.Var det en extension link från steelreef och vilken modell var det som passade på NF?
Det är 19mm https://tidochting.se/Snyggt! Vad kör du för bredd? För visst är det 19 mm på BB36? Jag letar nämligen 19 mm Nato själv
Grymt! Stort tack
Jättefin! Men är det bara en optisk illusion eller är lume-pip:en inte centrerad i triangeln? Detta är den tredje jag sett i sådana fall. Jag vill minnas att det var samma visa med klockan i WatchCrunch-recensionen på youtube.Monday funday med 54an
Bra fråga.Jättefin! Men är det bara en optisk illusion eller är lume-pip:en inte centrerad i triangeln? Detta är den tredje jag sett i sådana fall. Jag vill minnas att det var samma visa med klockan i WatchCrunch-recensionen på youtube.
Jättefin! Men är det bara en optisk illusion eller är lume-pip:en inte centrerad i triangeln? Detta är den tredje jag sett i sådana fall. Jag vill minnas att det var samma visa med klockan i WatchCrunch-recensionen på youtube.
Bra fråga.
Tycker det är svårt att avgöra.
Får för mig att den ev är lite mer till höger.
Den är så.Den är ocentrerad på BB54. Centerad på BB58.
Då är den säkert värd mer om några årMonday funday med 54an
Samma för mig på de som jag sett. Skulle vara intressant om fler med klockan kan höra av sig.[...]
Får för mig att den ev är lite mer till höger.
För er med 54:an, hur känns den mindre storleken? Något man vänjer sig vid som med allt annat?Trevlig måndag alla trevliga klocksnackare!
Kör du 52mm Invicta så behöver du vänja dig.För er med 54:an, hur känns den mindre storleken? Något man vänjer sig vid som med allt annat?
Jag älskar den, och jag tror att du vänjer dig.För er med 54:an, hur känns den mindre storleken? Något man vänjer sig vid som med allt annat?
Är det där min nuvarande eller ångrade du säljet och köpte en annan?Trevlig måndag alla trevliga klocksnackare!
NyÄr det där min nuvarande eller ångrade du säljet och köpte en annan?