Fin den där, vad har du för omkrets på handled?Klockar kok av kyckling, trevligt sällskap för uppgiften
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin den där, vad har du för omkrets på handled?Klockar kok av kyckling, trevligt sällskap för uppgiften
Fin den där, vad har du för omkrets på handled?
Härligt, måste se till att testa den.Tack, ja den är fantastisk. Haft den första utgåvan i rött med smiley face dial. Men den var för klossig för mina dryga 17cm handled. Här har dom fått till proportionerna perfekt. Tänk att så lite gör så mkt
Som att åka och ”titta” på hundvalparHärligt, måste se till att testa den.
Tudor gör sig bäst i sandlådanFunkar i sandlådan också
EnigTudor gör sig bäst i sandlådan
Haha, lättare att sköta om sen dock.Som att åka och ”titta” på hundvalpar
Hallå! Jag har samma problem med min easylink ifrån steelreef. Kan du visa hur du löste glappet inuti spännetJa det är SteelReef, se min tidigare post HÄR. Den är inte exakt till NF men den passar, jag beställde den på måttet till mittlänken.
Med två tunna shimsbrickor på var sida om länken har jag fått bort sidoglappet jag hade i låset.
I början kändes det surt att den inte var speciellt till NF, men nu tänker jag inte mera på det.
Har det inte alltid varit så? Hade för mig att man alltid var tvungen att fysiskt hämta den.Verkar som Harrods-edition inte längre är beställning, vänta snällt och enbart hämta i butiken. Intresset lär svalnat, med andra ord.
Blir förvisso orimligt pris efter genidraget Brexit, så till vida dom inte har juridisk setup som tar bort momsen
Trodde jag också.Har det inte alltid varit så? Hade för mig att man alltid var tvungen att fysiskt hämta den.
När jag nu läste om inlägget så tolkade jag det som så ocksåVerkar väl mer som att Harrods Edition nu kan skickas…
Tidigare så var den tvungen att fysiskt hämtas ut hos Harrods
Ja det var själva poängen med inläggetVerkar väl mer som att Harrods Edition nu kan skickas…
Tidigare så var den tvungen att fysiskt hämtas ut hos Harrods
Intresset för tudor har generellt svalnat. Har talat med ett flertal AD runt om i EU. Det är ändå inte konstigt då de handlar om klockor som har några år på nacken i de flesta fall (bb58, pro, gmt…)Verkar som Harrods-edition inte längre är beställning, vänta snällt och enbart hämta i butiken. Intresset lär svalnat, med andra ord.
Blir förvisso orimligt pris efter genidraget Brexit, så till vida dom inte har juridisk setup som tar bort momsen
Verkar ha fixat momsfrågan?Verkar som Harrods-edition inte längre är beställning, vänta snällt och enbart hämta i butiken. Intresset lär svalnat, med andra ord.
Detta är väl förutsatt att varan beställs online och skickas. Om klockan måste hämtas fysiskt i butik (som det varit tidigare) så är det väl vanlig tax free som gäller och sedan svensk moms etc. vid återinträde i sverige?Verkar ha fixat momsfrågan?
"To make worldwide shipping easy, we have included duties and taxes in the product price where possible."Detta är väl förutsatt att varan beställs online och skickas. Om klockan måste hämtas fysiskt i butik (som det varit tidigare) så är det väl vanlig tax free som gäller och sedan svensk moms etc. vid återinträde i sverige?
Men det är ju två olika saker. Det som hänvisas till är Harrod’s generella policys för onlineköp. Om klockan endast går att köpas om den måste hämtas fysiskt i butiken spelar ju ovan inte någon roll."To make worldwide shipping easy, we have included duties and taxes in the product price where possible."
Kul, ska gå förbi imorgon och kika!Ohh spännande! Kommer alla modeller finnas tro (som det brukar i pop-up)?
Det är om en månad Brons borde finnas iaf om man ser på bannernKul, ska gå förbi imorgon och kika!
Det var ju just det som @BankAnden skrev, att den INTE måste hämtas fysiskt i butik längre utan kan köpas online.Men det är ju två olika saker. Det som hänvisas till är Harrod’s generella policys för onlineköp. Om klockan endast går att köpas om den måste hämtas fysiskt i butiken spelar ju ovan inte någon roll.
Sorry my mistake.Det var ju just det som @BankAnden skrev, att den INTE måste hämtas fysiskt i butik längre utan kan köpas online.
Ah, var för snabb. Spelar spel med sambon samtidigt. Synd, hade varit bra timing annars!Det är om en månad Brons borde finnas iaf om man ser på bannern