• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockar kok av kyckling, trevligt sällskap för uppgiften :)

IMG_2341.jpeg
Fin den där, vad har du för omkrets på handled?

Ja det är SteelReef, se min tidigare post HÄR. Den är inte exakt till NF men den passar, jag beställde den på måttet till mittlänken.
Med två tunna shimsbrickor på var sida om länken har jag fått bort sidoglappet jag hade i låset.
I början kändes det surt att den inte var speciellt till NF, men nu tänker jag inte mera på det.
Hallå! Jag har samma problem med min easylink ifrån steelreef. Kan du visa hur du löste glappet inuti spännet 🤠
Tack på förhand 😁

Verkar som Harrods-edition inte längre är beställning, vänta snällt och enbart hämta i butiken. Intresset lär svalnat, med andra ord.

Blir förvisso orimligt pris efter genidraget Brexit, så till vida dom inte har juridisk setup som tar bort momsen

CCC68B65-CC64-4142-B205-31FDE576367F.jpeg
Har det inte alltid varit så? Hade för mig att man alltid var tvungen att fysiskt hämta den.

Verkar som Harrods-edition inte längre är beställning, vänta snällt och enbart hämta i butiken. Intresset lär svalnat, med andra ord.

Blir förvisso orimligt pris efter genidraget Brexit, så till vida dom inte har juridisk setup som tar bort momsen

CCC68B65-CC64-4142-B205-31FDE576367F.jpeg
Intresset för tudor har generellt svalnat. Har talat med ett flertal AD runt om i EU. Det är ändå inte konstigt då de handlar om klockor som har några år på nacken i de flesta fall (bb58, pro, gmt…)

Tillbaka
Topp