Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skrolla tillbaka lite så har du färska bilder från @Kjellhoftennågon som köpte brons i popup butiken och vill lägga upp bild?
Här kommer några fler:någon som köpte brons i popup butiken och vill lägga upp bild?
Testade precis att flytta om länkarna: från 6x4 till 5x5. Normalt sett vill jag ha färre länkar på nedersidan, men bestämde mig ändå för att testa med lika många på varje sida. Det blev faktiskt ett fantastiskt lyft! Utbuktningen minskade rejält och eftersom länken är längre så syns det inte alls längre (då det istället hamnar mer på baksidan av handleden). I vissa vinklar kan det synas en liten utbuktning på andra sidan spännet istället, men det är inget som någon annan lär tänka på, och framförallt inget som syns av en själv. Får nog även säga att klockan sitter mer centrerat på handleden med mindre tendens att vridas bortåt. Win-win med andra ord.
Så om någon annan har detta problem så är rådet att testa olika länkkombinationer för att hitta det som känns och ser bäst ut.
Vilken otrolig höstklocka!Här kommer några fler:
Eller hur! Gör sig riktigt bra bland lövenVilken otrolig höstklocka!
Man blir sugen på ranger länken så mycket man sett den.Same, same, same - but different.
Själv fick jag en grå keps. Övrigt lika innehåll.Nu kan man ju vara cool på stan också
Trodde först det var en polar Ranger.Lattjar lite med det jag har hemma. Tycker den kombon med blått tyg gjorde sig riktigt bra tillsammans med urtavlan.
Jo det hade verkligen varit någotTrodde först det var en polar Ranger.
Det vore mumma det…
Smileyn är svårslagen, även om blå 58 är väldigt trevligRoligt att se alla foton från Tudoreventet Inspirerar till att besöka AD för att avgöra om något i nuvarande sortimentet lockar mer än trotjänaren