Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som är sugen på en P39?
The holy graal
Gott Nytt @BeenHa en grym sista tudorthursday på detta året vänner får se om det kommer något nytt i Tudorlådan nästa år.
Ja tre sålda i år och inget inköp men får se nästa vecka skall till Västerås då och hälsa på @Nymans Ur 1851 Västerås .Gott Nytt @Been
Ser lite tomt ut i Tudor-sektionen. Det var bättre förr = dags för en påfyllning så vi får hoppas Tudor kommer med något som passar
Välkommen in i Tråden kul med lite nya Tudormedlemmar.Hakar på TudorTorsdag
Välkommen in i Tråden kul med lite nya Tudormedlemmar.
Kom nyss på att jag noterade en +-0 tid på när jag köpte den för att se tidsavvikelse över tid, det var för 256 timmar sedan.
Den totala avvikelsen över denna tid är ca +10 sekunder.
Måste säga att den håller tiden bra
Yes grymt bra Nästan exakt som min ranger +0,5s/dag, testar att ställa den på högkant under natten nu för att sakta ner den på natten, let's seeDe går bra, min går +0.6 spd efter 60 dagars mätning. Dragit sig ca 33 sek på två månader vilket känns ok.
Kom nyss på att jag noterade en +-0 tid på när jag köpte den för att se tidsavvikelse över tid, det var för 256 timmar sedan.
Den totala avvikelsen över denna tid är ca +10 sekunder.
Måste säga att den håller tiden bra