Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lär ju garanterat finnas någon kreativ själ här i tråden som är bra på Photoshop!?
Skulle vilja se hur det skulle se ut om man monterade en blå vridning från blå bb58 på den svarta OG
Bjuder på en bärs vid tillfälle om det fixas
Internet? Det trodde jag bara var en fluga?
Stulen bild från det där som alla kallar nätet
Tyckte jag gjorde det men fick inte riktigt till det ändå.Kolla mitt inlägg för några sidor sedan hur jag gör
"en riktig pelagos..."Cole Pennington (Tudor) lägger bara ut denna bild på IG. Vad betyder det här nu då? En riktig Pelagos på g? Kanske ingenting? Livet går vidare
"en riktig pelagos..."
*, grabs popcorn, *
Haha nej skoja bara, vi tudor fanatiker brukar inte vara så lättkränktaTänkte mer att det är dags att uppdatera originalmodellen. M.N-modellerna är fina men det vore fint med något nytt i vanliga ”riktiga” Pelagos-serien. Så inget illa menat.
Den flyger hit-o-dit, ska du veta!Internet? Det trodde jag bara var en fluga?
Kan vara en promenad längs memory-lane…Cole Pennington (Tudor) lägger bara ut denna bild på IG. Vad betyder det här nu då? En riktig Pelagos på g? Kanske ingenting? Livet går vidare
Intressant, ska bli skoj att testa. Är likt dig lite tveksam till vintage designen. Men nu har de iaf visat att de kan!Nya BB58 GMT finns hos vännerna på Krons att testa.
Tyvärr var det för mycket vintage design för min smak så valde faktiskt att hoppa över den.
Men kul att de lyckats göra en så pass smidig Master Chronometer GMT - Ser fram emot framtida färgkombos helt enkelt!
@Molle verkar som han gick hem med en!Nya BB58 GMT finns hos vännerna på Krons att testa.
Tyvärr var det för mycket vintage design för min smak så valde faktiskt att hoppa över den.
Men kul att de lyckats göra en så pass smidig Master Chronometer GMT - Ser fram emot framtida färgkombos helt enkelt!
Vad betalar de för o bära reklamtröjor?kanske avhandlats redan men detta må vara något för tudor entusiaster
Coolt,Håller på att testar ett Erikas. Gillar det så pass att jag precis beställde ett svart med lume-söm och svart hårdvara. Svindyrt för vad man får men vad gör man.
Jag beställde från deras egna sida ja. Ser att stjärnurmakarna har också, men inte med svarta spännen och bara i några fasta längder.Coolt,
Är också sugen på att testa Erikas MN till min BB58. Beställs de från deras egna sida?
Hur pass badvänliga är de, torkar de snabbt?
Det gjorde han Den var spot on för mig.@Molle verkar som han gick hem med en!
Bilder då!!Det gjorde han Den var spot on för mig.