• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lär ju garanterat finnas någon kreativ själ här i tråden som är bra på Photoshop!?

Skulle vilja se hur det skulle se ut om man monterade en blå vridning från blå bb58 på den svarta OG 😬
Bjuder på en bärs vid tillfälle om det fixas

Lär ju garanterat finnas någon kreativ själ här i tråden som är bra på Photoshop!?

Skulle vilja se hur det skulle se ut om man monterade en blå vridning från blå bb58 på den svarta OG 😬
Bjuder på en bärs vid tillfälle om det fixas
IMG_4538.jpeg

Stulen bild från det där som alla kallar nätet

Nya BB58 GMT finns hos vännerna på Krons att testa.

Tyvärr var det för mycket vintage design för min smak så valde faktiskt att hoppa över den.

Men kul att de lyckats göra en så pass smidig Master Chronometer GMT - Ser fram emot framtida färgkombos helt enkelt!

Nya BB58 GMT finns hos vännerna på Krons att testa.

Tyvärr var det för mycket vintage design för min smak så valde faktiskt att hoppa över den.

Men kul att de lyckats göra en så pass smidig Master Chronometer GMT - Ser fram emot framtida färgkombos helt enkelt!
Intressant, ska bli skoj att testa. Är likt dig lite tveksam till vintage designen. Men nu har de iaf visat att de kan! 😀

Håller på att testar ett Erikas. Gillar det så pass att jag precis beställde ett svart med lume-söm och svart hårdvara. Svindyrt för vad man får men vad gör man. 😋
1000001921.jpg
Coolt,
Är också sugen på att testa Erikas MN till min BB58. Beställs de från deras egna sida?
Hur pass badvänliga är de, torkar de snabbt?

Tillbaka
Topp