KillerInstinct
Basic
Ser riktigt snyggt ut. En till fråga tänjs den ut med tiden? Med tanke på att den är elastisk?! Expanderar den vid bad?Hade tyvärr bara en bild kvar med den kombinationen.. Inte så inspirerande bild heller. Sorry!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt snyggt ut. En till fråga tänjs den ut med tiden? Med tanke på att den är elastisk?! Expanderar den vid bad?Hade tyvärr bara en bild kvar med den kombinationen.. Inte så inspirerande bild heller. Sorry!
Nej köpte på KS! Får vara noga att mäta så du kör rätt size bara.Ok tack. Beställde du direkt från deras hemsida ?
Har ägt ett flertal utan problem. En av de absolut bekvämaste banden jag haft vid bad.Nej köpte på KS! Får vara noga att mäta så du kör rätt size bara.
Någon? Ja, jag är en rookie i klockvärlden. Tacksam för svar!Har spanat in Tudors nya releaser och är lite sugen både på GMTn och BB monochrome. Finns de i butik nu? Är det väntelista eller annat trams på dem (likt Rolex) eller kan man faktiskt gå in och köpa direkt?
Ser riktigt snyggt ut. En till fråga tänjs den ut med tiden? Med tanke på att den är elastisk?! Expanderar den vid bad?
Kolla Cheapestnatostraps, jag gillar deras paratrooper variantJag som hoppades på att ett Erikas Nato skulle komma ut på Köp&Sälj men verkar som många är sugna på ett just nu. Tycker närmre tusenlappen för ett Nato känns aningen dyrt men med tanken på vad man lagt på alla klockor så är det kanske inte hela världen.
Tack för svar, ser riktigt snyggt ut. Vad är skillnaden den på Ericas och NDC? Sökte på nätet igår och hittade även något som heter "NDC". Dom verkar vara gjorda av riktigt fallskärmstyg. Är Ericas det med?Tänjs säkert med tiden men då är det ju bara att justera det. Som sagt steglös justering. Ingen nämnvärd påverkan när det blir blött.
Det där var riktigt snyggt.. Nya monochrome?Skål kamrater! Hittade lite 21mm naton på Etsy tillslut!
Enklast att ringa och fråga har sett båda i butik , är säkert någon liten kö skulle rekommendera dig att ringa @Nymans Ur 1851 VästeråsHar spanat in Tudors nya releaser och är lite sugen både på GMTn och BB monochrome. Finns de i butik nu? Är det väntelista eller annat trams på dem (likt Rolex) eller kan man faktiskt gå in och köpa direkt?
Råkat ut för det där på min GP, den tog dom direkt in på garantin för att gå igenom den.Det här var nåt nytt!
Ni som har bättre koll - Hur fan kan det här ha gått till? Å vad göra nu? Det går att få in den igen, men den kanske behöver in till en urmakare ändå?
Skulle dra upp klockan & fick med mig hela kronan ut. Som att dra ut en speta