Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är ju trångt startfält med mycket liknande och som vanligt med Tudors lite mer dressade klockor så hamnar man i ett lite mesigt mittfält utan någon särskilt stark USP. För många tavelvarianter utan att det är någon av dem som är signaturmodellen, för högt pris för att vara kul budgetalternativ, för lågt pris för att signalera premium, för dålig identitet på länken för att göra en riktigt bra integrerad klocka. Personligen vill jag hävda att ingen Tudor med den där 5-länk layouten(3 breda+2jättesmala) någonsin blivit någon framgång, den är en loser kommersiellt.Varför är inte Tudor Royal större än vad den egentligen är? Inte lika hypead? För lik Tissot PRX?
Skulle inte tro att prx har något med den uteblivna framgången att göra. Tycker personligen designen inte flyger, gillar varken boetten eller länken.Varför är inte Tudor Royal större än vad den egentligen är? Inte lika hypead? För lik Tissot PRX?
Tack! Har du testat?Executive Bracelet (for the Tudor Black Bay 58)
I decided to take my best-selling US1450 and adapt it to the BB58, and now I add to this the stylish, head-turning Jubilee. If you would like to upgrade the clasp you can find a compatible milled clasp here as well!unclestraps.com
Fungerar mycket bra, speciellt när man använder Tudors egna spänne.Tack! Har du testat?
Men du förstår min tanke om deras likhetSkulle inte tro att prx har något med den uteblivna framgången att göra. Tycker personligen designen inte flyger, gillar varken boetten eller länken.
Absolut! Men dem ligger i så olika segment på marknaden att jag har svårt er att se en stor massa som vill köpa en klocka för ca 30k helt plötsligt plockar en för 10k då finns det andra klockor att gå till istället.Men du förstår min tanke om deras likhet
Bilder då!!
Snyggt visa gärna fler bilder. Är det exakt samma mått som vanliga BB58?
Har för mig den är en aning tjockare än en vanlig BB58.Snyggt visa gärna fler bilder. Är det exakt samma mått som vanliga BB58?
@Flipparn kan säkert skaka fram nån bild! Mycket bra look!Någon som har testat Ericas mn strap på Black bay 54?
Gärna. Föresten sitter dom bekvämt? Inte för tight, inte för löst? Kanske går och justera?@Flipparn kan säkert skaka fram nån bild! Mycket bra look!
Steglös justering! Bekvämare är nog svårt att hitta! Ska leta, någon bild borde jag ha..Gärna. Föresten sitter dom bekvämt? Inte för tight, inte för löst? Kanske går och justera?
Ok tack. Beställde du direkt från deras hemsida ?Steglös justering! Bekvämare är nog svårt att hitta! Ska leta, någon bild borde jag ha..