Finns i alla fall mycket mer på 21-marknaden nu, än vad som fanns när P39an släpptes! Artem har mycket bra grejer t ex.Kollade på den också innan jag köpte min Bb54. Riktigt snygg. Det enda störande är att den har 21mm luggar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns i alla fall mycket mer på 21-marknaden nu, än vad som fanns när P39an släpptes! Artem har mycket bra grejer t ex.Kollade på den också innan jag köpte min Bb54. Riktigt snygg. Det enda störande är att den har 21mm luggar.
Har t o m råkat ut för det där på en stålklocka. Tror inte tejp på själva bandhornet löser det där tyvärr, eftersom det är för hög last på för liten yta (själva hörnet på hornet) som är problemet. Det man skulle behöva göra är ju att se till länken, eller gummit, inte kan åka så långt ut så att stiftet far ut på framsidan. Men hur lyckas man med det...?Yikes Är det bandstiftet som gjort märkena när man missat hålen och den åker ut på framsidan? Förmodar att du byter från baksidan? Blir det så trots att man tejpar?
Brukar sticka in en lite träskil under bandet i spänn så det bara kan flexa uppåt/bakåt mot klockan.Har t o m råkat ut för det där på en stålklocka. Tror inte tejp på själva bandhornet löser det där tyvärr, eftersom det är för hög last på för liten yta (själva hörnet på hornet) som är problemet. Det man skulle behöva göra är ju att se till länken, eller gummit, inte kan åka så långt ut så att stiftet far ut på framsidan. Men hur lyckas man med det...?
Har tänkt tanken att tejpa tvärs över bandhornen för att skapa ett stopp, men tveksam till att det sitter kvar när det läggs på lite last från insidan.
Man får vara försiktig, men när det jävlas så kan det vara svårt att hitta rätt med stiftet.
Hur gör du?
Fiffigt! Det ska jag skapa mig några av.Brukar sticka in en lite träskil under bandet i spänn så det bara kan flexa uppåt/bakåt mot klockan.
Fungerar kanon för att inte riskera framsida bandhorn.
Sätter du den ovanför knölen så blir den nog mer proportionerlig gissar jagFick ett samtal från Bergströms i Malmö idag.
Men valde att inte köpa den eftersom jag upplevde den för stor för mig. Så det finns en i lager om ni skyndar er!
Jag trivs med ett kraftigt bilförsäljarehäng, så det är inget alternativSätter du den ovanför knölen så blir den nog mer proportionerlig gissar jag
Jag förstårJag trivs med ett kraftigt bilförsäljarehäng, så det är inget alternativ
Förstår att du tycker det och grattisIdag fick jag hem min Black bay 36 (m79640-001) som jag suktat efter sen den kom ut! Otroligt nöjd, vilken klocka!
Riktigt snygg i blått med! Var definitivt ett alternativ men sålde precis en klocka med blå urtavla så var lite sugen på annatFörstår att du tycker det och grattis
Grym klocka.
Jag kör samma modell fast i blått.
Tack!Min har ändrat färg väldigt lite , däremot är ju silver mjukt så har fått märken efter armbandsbyte så var väldigt försiktigt när du byter,
Rekommenderar starkt denna 58 är väldigt trevlig.
oj det var känsligtHar aldrig haft problem med märken innan på min PRO. Men denna är väldigt känslig överlag
Här är lite bilder på min efter bandbyte.
Det fanns en tillgänglig för sälj på Bergströms i Malmö igår.Fick Du nån ungefärlig lev.tid på GMT'n?
Iår vad allt dem kunde sägaFick Du nån ungefärlig lev.tid på GMT'n?
Så jäkla snygg ! Funderade själv på den för ett tag sen men blev Rangern istället.Idag fick jag hem min Black bay 36 (m79640-001) som jag suktat efter sen den kom ut! Otroligt nöjd, vilken klocka!
Välkommen tillbakaFör tre år sedan köpte jag en blå BB58, förväntningarna var skyhöga pga all hype. Jag blev besviken, klockan levde inte upp till förväntningarna.
Idag köpte jag återigen en BB58, får se hur det går denna gång.
Någon som dock vet hur många länkbitar originallänken ska vara? Bortsett från ändlänkarna.
Tack! Får se hur länge jag blir kvar.Välkommen tillbaka
Premium-pris vill de i alla fall…Lite kul, men tycker dom helt misslyckats med tonen på tavlan kontra ringen. Menar inte att det behöver vara exakt match, men nästan vinröda toner lirar inte med lila.
Denna ring och svart tavla hade jag verkligen gillat
Köper folk sånt här?Premium-pris vill de i alla fall…