:
Vad är meningen med livet?
Hur får vi fred på jorden?
Svåra frågor![]()
Svaret er selvsagt 42...
...eller 42mm om du vil...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
:
Vad är meningen med livet?
Hur får vi fred på jorden?
Svåra frågor![]()
Grym bild men man luras lite att tro att 58an är nån Ultra-thin 8mm modellSå bra blå
![]()
Grym bild men man luras lite att tro att 58an är nån Ultra-thin 8mm modell![]()
Snyggt med lite färg ibland!Ändå ganska snyggt med gummi fast jag avgudar länken
Jäklar den blir bara finare!Brons idag!![]()
Jag har en. Jättenöjd. Haft Tudor black bay 58 tidigare, men tycker att bb54 sitter mycket bättre. Sedan att 54 även har T-Fit. Använt den en del nu under varma dagar. När jag köpte min var det tydligen 3-4mån väntetid, men ingen aning..Tror att jag måste ha en BB54!
Ni som har, är ni nöjda?
Någon som vet om den finns att prova i någon butik i Stockholm just nu? Och finns den att köpa eller är det väntetid?
Har en BB54.Tror att jag måste ha en BB54!
Ni som har, är ni nöjda?
Någon som vet om den finns att prova i någon butik i Stockholm just nu? Och finns den att köpa eller är det väntetid?
BB54 finns hos Krons. Tror att den är till salu, såg ingen "For exhibition only" skylt.Tror att jag måste ha en BB54!
Ni som har, är ni nöjda?
Krons har väntetid på BB54BB54 finns hos Krons. Tror att den är till salu, såg ingen "For exhibition only" skylt.
Tyvärr ingen aning men nu när du satte tanken i huvudet på mig så vill jag också ha en; mer än mitt nästa andetagNågon som vet ifall det finns bead of rice länk till BB58? Eftermarknadslänk alltså.
Jag med! Tror det hade passat BB58an otroligt bra!Tyvärr ingen aning men nu när du satte tanken i huvudet på mig så vill jag också ha en; mer än mitt nästa andetag
SnyggNyinköpt 58 GMT, riktigt trevlig![]()
![]()
![]()
Om du ska ut och resa inom de närmsta så lär nog en hel del handlare utomlands ha den i lager om det är lång väntetid i sverigeTror att jag måste ha en BB54!
Ni som har, är ni nöjda?
En av de klockor jag velat mellan köp/köp inte under flera år…hur ändras silverboetten över tid färgmässigt?Kör också 925 som @Rootbjörn dock på orange gummi , imorgon kommer förhoppningsvis ett grått gummi för test från wristbuddies.![]()
Berätta mer, se ovan inlägg.925an jobbar på i alla miljöer.![]()
Men man märker att materialet är känsligare.