• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zac B

Breitling
Tudor Torsdag med en utmattad hund i soffan.
BB54 tillbaka på originallänken efter några veckor på jubilee.
Båda länkarna är så sjukt bra. Vilken är bäst?
Vad är meningen med livet?
Hur får vi fred på jorden?
Svåra frågor 🫣
IMG_1162.jpeg
Det är ändå frågorna man ställer sig!
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Grym bild men man luras lite att tro att 58an är nån Ultra-thin 8mm modell :)

Jag har en bra handledsgrop 👍 Sidan är ju bara 6 mm på dessa och de bygger väldigt lite bakåt mot handleden.
Edit: kikade på specen på BB58 att den ska vara 11.9 mm tjock, det tror jag inte på. Mitt ögonmått säger 11.2-11.5 mm mätt med lite olika linjaler. Men jag har inget skjutmått hemma.
 
Senast ändrad:
Tror att jag måste ha en BB54!
Ni som har, är ni nöjda?

Någon som vet om den finns att prova i någon butik i Stockholm just nu? Och finns den att köpa eller är det väntetid?
 
Tror att jag måste ha en BB54!
Ni som har, är ni nöjda?

Någon som vet om den finns att prova i någon butik i Stockholm just nu? Och finns den att köpa eller är det väntetid?
Jag har en. Jättenöjd. Haft Tudor black bay 58 tidigare, men tycker att bb54 sitter mycket bättre. Sedan att 54 även har T-Fit. Använt den en del nu under varma dagar. När jag köpte min var det tydligen 3-4mån väntetid, men ingen aning..😁
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Tror att jag måste ha en BB54!
Ni som har, är ni nöjda?

Någon som vet om den finns att prova i någon butik i Stockholm just nu? Och finns den att köpa eller är det väntetid?
Har en BB54.
Har aldrig varit såhär nöjd med en klocka innan. Perfekta dimensioner. Tunn och smidig. Fantastiskt urverk.
Kan faktiskt bli så att jag avbeställer min BB58 GMT för att 54’an är så jäkla bra.
Troligen kö, men värt att gå inom handlarna och höra.
 

Rulle

Audemars
Tror att jag måste ha en BB54!
Ni som har, är ni nöjda?

Någon som vet om den finns att prova i någon butik i Stockholm just nu? Och finns den att köpa eller är det väntetid?
Om du ska ut och resa inom de närmsta så lär nog en hel del handlare utomlands ha den i lager om det är lång väntetid i sverige
 
Topp