Träningspass med FXD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hejsan tudorfans,
Jag köpte precis en Tudor Pelagos 39 och undrar om claspen. Är det meningen att den är så pass vass i undre delen? Nästan så pass att man kan skada någon? Är det något fel eller är det så modellen är gjord? Gärna feedback från forummedlemmar som har en Pelagos hemma som kan jämföra. Tar man fingrarna på kanten så är de väldigt vassa. Se bild.
Yes det var det jag menade sorry om jag var otydligt. Ok men då vet jag att det är så den är designad och inte något fel med länken. Lite störande att den är så skarpMin är lite vass på hörnen men inte mellan om du förstår hur jag menar.
Edit: bild
Min är också ny men som du säger så är den nog helt enkelt designad så. Vi får se om någon mer lägger en kommentarYes det var det jag menade sorry om jag var otydligt. Ok men då vet jag att det är så den är designad och inte något fel med länken. Lite störande att den är så skarp
Snyggt! De är grymma deras Octopod-system!Trevlig Tudor torsdag på er
Min GMT med för dagen ett somrigt Nato med viklås från Zuludiver!