Bedrövliga dom nya boxarna.Nån som märkt av att tudors nya boxar är annorlunda? Tyckte mig märka en stor försämring i tyngd och kvalitetskänsla jämfört med dom lite äldre.
Men gick dom inte tillbaka igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bedrövliga dom nya boxarna.Nån som märkt av att tudors nya boxar är annorlunda? Tyckte mig märka en stor försämring i tyngd och kvalitetskänsla jämfört med dom lite äldre.
Ah det vet jag inte, reagerade bara på det när jag hanterade en kompis box som kändes väldigt lätt och lite billig.Bedrövliga dom nya boxarna.
Men gick dom inte tillbaka igen?
Inte förrän nu, hahaIngen mer än jag som stör mig på att skölden och ”Tudor”-texten sitter för högt upp på Pelagos?
Mycket bättre på BB ju.
Inte förrän nu, haha
Eller vilken som är läckrastRoot beer
I dessa BB58 GMT-dagar får man inte glömma bort vem som var först…
Ah det vet jag inte, reagerade bara på det när jag hanterade en kompis box som kändes väldigt lätt och lite billig.
Bästa tudorn enligt mig!Varit utan tudor lite för länge så kände att det var dags! Känner mig hel igen..
Den är bra asså. Måste erkänna att jag va skeptisk när den släpptesVarit utan tudor lite för länge så kände att det var dags! Känner mig hel igen..
Den är bra asså. Måste erkänna att jag va skeptisk när den släpptes
Den är bra asså. Måste erkänna att jag va skeptisk när den släpptes
Helt enig! Hade inte ens tänkt prova den när jag va på Krons men personalen tog fram den och jag blev riktigt impad!Ja samma här, la knappt märke till den när den kom men man har ju en tendens att ändra sig åt alla håll i den här hobbyn!