Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad menar du? Typ vilken som är populärast??Vilken tudor är idag den mest "vanliga" som är mest eftertraktad?
Fattar inte frågan men skulle tro att bb58 är den vanligaste men Bb54 är den mest eftertraktade (sett till utbud)Vilken tudor är idag den mest "vanliga" som är mest eftertraktad?
om du nu har armar som Arnold så kan du lägga ditt 4e inlägg i panerai-avdelningenNja, kanske inte nödvändigtvis den mest populära, utan den som helst enkelt är mest eftertraktad av de mer vanliga modellerna, BB är såklart en ”vanlig” modell, men finns det någon förutom just Barbie modellen som är mer eftertraktad än någon annan?
Tror han menar att den rosa chronon som han länkar till är ”barbie modellen”.om du nu har armar som Arnold så kan du lägga ditt 4e inlägg i panerai-avdelningen
Finns rätt många som nog vill ha den dära barbie modellen!
Jag gillar verkligen att dom vågat släppa en så liten version av bb'n!
Hahaha där sa du nåtTror han menar att den rosa chronon som han länkar till är ”barbie modellen”.
Skulle inte sagt nej till en explorer look A like i rosa från tudor!Tror han menar att den rosa chronon som han länkar till är ”barbie modellen”.
Den producerades INTE åt Barbie-filmen.Den kallas väl barbie då den gjordes till barbie filmen? Det är ni som är experter här, inte jag
Mest eftertraktad borde vara den du allra helst vill ha. Söker du en modell som andra skulle bli imponerade av att du bär så är väl den bistra sanningen att ytterst få ens lär lägga märke till vad du har på handleden.Vilken tudor är idag den mest "vanliga" som är mest eftertraktad?
Okej, jag läste denna där det är lite svårtolkat när den egentligen släpptes: https://www.rolexmagazine.com/2024/03/tudor-black-bay-chrono-pink-dial.html#gsc.tab=0Den producerades INTE åt Barbie-filmen.
Den lanserades först med frontman i form av någon kändis från Asien. Sen kom Beckham in i bilden (har länge varit Tudors ansikte) med Pink Panther/Pink Panda på handleden. Då han äger FC Miami som då har rosa tröjor så blev det nog en mer naturlig association…särskilt då hajpen med Messi gav ännu mer
Som andra påpekat så skulle jag inte bry mig nämnvärt om vad de säger. Upplevelsen av låset i fråga är subjektivt. Och olika människor tenderar att reagera och notera olika saker. Jag stör mig inte på storleken på låset, däremot att dykarförlängningen gör att det glappar. Och för fler andra här så är det inget bekymmer. För att få vetskap så behöver du testa själv.Började läsa i tråden när jag sett många P39 som jag blivit mer och mer sugen på men youtubenissarna verkar ha en del negativt att säga kring spännet
Jay Chou bar den vid diverse events redan i februari i år. Men vid det officiella släppet så associerade man den med Beckham och Inter Miami FC. F ö så var det Tag Heuer som sponsrade Barbie med klocka iom att Ryan Gosling är deras brand ambassador.Okej, jag läste denna där det är lite svårtolkat när den egentligen släpptes: https://www.rolexmagazine.com/2024/03/tudor-black-bay-chrono-pink-dial.html#gsc.tab=0
Jodå. Jag har sett minst en i denna tråd.Finns där någon rosa chrono på forumet?
Med tanke på hur dåliga tilldelning vi har i Sverige så borde där ju knappt finnas någon sådan på forumet haha
Samma här.Jodå. Jag har sett minst en i denna tråd.
Har du kvar ett forstner jubilee somnpassar BB chrono 41 är jag mkt intresserad.Jag har faktiskt ett par forstner länkar liggandes, skickar ett pm
Tror den journalisten behöver sätta sig bakom skolbänken igen (ingen substans alls i texten).Okej, jag läste denna där det är lite svårtolkat när den egentligen släpptes: https://www.rolexmagazine.com/2024/03/tudor-black-bay-chrono-pink-dial.html#gsc.tab=0
Den där länken skulle jag vilja ha.Tror den journalisten behöver sätta sig bakom skolbänken igen (ingen substans alls i texten).
Snyggt! Jag får min panda nu i veckan.den här har gäckat mig en längre tid så jag var tvungen att slå till.
Älskar tavlan!