• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Diamant
2-Faktor
Idag har FXD badat i havet, överlevde gjorde den också 😄
1000029733.jpg

1000029734.jpg
 

Rulle

Guld
2-Faktor
Nja, kanske inte nödvändigtvis den mest populära, utan den som helst enkelt är mest eftertraktad av de mer vanliga modellerna, BB är såklart en ”vanlig” modell, men finns det någon förutom just Barbie modellen som är mer eftertraktad än någon annan?
om du nu har armar som Arnold så kan du lägga ditt 4e inlägg i panerai-avdelningen:hilarious:


Finns rätt många som nog vill ha den dära barbie modellen!
Jag gillar verkligen att dom vågat släppa en så liten version av bb'n!

20240524_143347.jpg
 

jamesfranco

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
om du nu har armar som Arnold så kan du lägga ditt 4e inlägg i panerai-avdelningen:hilarious:


Finns rätt många som nog vill ha den dära barbie modellen!
Jag gillar verkligen att dom vågat släppa en så liten version av bb'n!

20240524_143347.jpg
Tror han menar att den rosa chronon som han länkar till är ”barbie modellen”.
 

Back

Guld
2-Faktor
Den kallas väl barbie då den gjordes till barbie filmen? :) Det är ni som är experter här, inte jag :)
Den producerades INTE åt Barbie-filmen.

Den lanserades först med frontman i form av någon kändis från Asien. Sen kom Beckham in i bilden (har länge varit Tudors ansikte) med Pink Panther/Pink Panda på handleden. Då han äger FC Miami som då har rosa tröjor så blev det nog en mer naturlig association…särskilt då hajpen med Messi gav ännu mer
 

Goli

Basic
Den producerades INTE åt Barbie-filmen.

Den lanserades först med frontman i form av någon kändis från Asien. Sen kom Beckham in i bilden (har länge varit Tudors ansikte) med Pink Panther/Pink Panda på handleden. Då han äger FC Miami som då har rosa tröjor så blev det nog en mer naturlig association…särskilt då hajpen med Messi gav ännu mer
Okej, jag läste denna där det är lite svårtolkat när den egentligen släpptes: https://www.rolexmagazine.com/2024/03/tudor-black-bay-chrono-pink-dial.html#gsc.tab=0
 

sirengatto

Silver
2-Faktor
Började läsa i tråden när jag sett många P39 som jag blivit mer och mer sugen på men youtubenissarna verkar ha en del negativt att säga kring spännet 😕
Som andra påpekat så skulle jag inte bry mig nämnvärt om vad de säger. Upplevelsen av låset i fråga är subjektivt. Och olika människor tenderar att reagera och notera olika saker. Jag stör mig inte på storleken på låset, däremot att dykarförlängningen gör att det glappar. Och för fler andra här så är det inget bekymmer. För att få vetskap så behöver du testa själv.
 

Deskdiversthlm

Diamant
2-Faktor

Rulle

Guld
2-Faktor
Finns där någon rosa chrono på forumet?

Med tanke på hur dåliga tilldelning vi har i Sverige så borde där ju knappt finnas någon sådan på forumet haha
 
Topp