• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ha en trevlig TT 🌸 gänget!

1000001751.jpg

Härligt med fler likasinnade! Då slapp man tänka på att det bara är mig det är fel på 😬

Sen tror jag många (inte alla) gjort det till en grej att klaga på nitarna och det nu är någon form av vedertagen sanning. Sett många profiler på youtube osv som klagar på hur fula nitarna är osv och sen har det spunnit på och nu störs den stora massan på hur otroligt fula och störande nitarna är. Samtidigt som jag inte ens märker av dem
Helt klart! Och att de är fejk och inte fyller någon praktisk funktion – fine. Men polerade ytor på en dykare är ju inte heller superfunktionellt. Men det ser snyggt ut 👌

Härligt med fler likasinnade! Då slapp man tänka på att det bara är mig det är fel på 😬

Sen tror jag många (inte alla) gjort det till en grej att klaga på nitarna och det nu är någon form av vedertagen sanning. Sett många profiler på youtube osv som klagar på hur fula nitarna är osv och sen har det spunnit på och nu störs den stora massan på hur otroligt fula och störande nitarna är. Samtidigt som jag inte ens märker av dem

+4

Jag föredrar länken med stepped-design. Då blir det ju någon sorts design som ser ut som nitar. Alternativet med en off the shelf oyster skulle väl funka men jag är supernöjd med originallänken.

Tillbaka
Topp