Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en vad jag vet som @vubui.watches harFinns där någon rosa chrono på forumet?
Med tanke på hur dåliga tilldelning vi har i Sverige så borde där ju knappt finnas någon sådan på forumet haha
Nej! Men måste bara säga att den där är riktigt jävla läckerNågon som har en halvlänk till P39?
Har lagt upp en köpesannons men lika bra att scanna av här med.
Trevlig kväll alla s
Thnx! O jag är lite sugen på din gamla S&GNej! Men måste bara säga att den där är riktigt jävla läcker
Förstår det. Bra komplement ändå trots likheten mellan de båda.Thnx! O jag är lite sugen på din gamla S&G
En härlig men ändå jobbig känsla som klocknörd!Jag vet inte vad det är, men denna lilla klockan har slagit ut all konkurrens i klocklådan. Den åker på varje dag utan att jag ens tänker på att jag skulle vilja ha nåt annat på armen. Kunde lika gärna sälja resten klockor, logga ut från KS och leva lycklig resten av mitt liv…
Kanske inte riktigt så illa, men det är inte långt borta!
Förstår precis vad du menar och hur du känner. Är i samma sits själv med denna. Efter snart 5 veckor tillsammans, med flera klock-bytar-försök, trillar jag tillsammans till den Lite lustig och orolig känsla…Jag vet inte vad det är, men denna lilla klockan har slagit ut all konkurrens i klocklådan. Den åker på varje dag utan att jag ens tänker på att jag skulle vilja ha nåt annat på armen. Kunde lika gärna sälja resten klockor, logga ut från KS och leva lycklig resten av mitt liv…
Dagens ur
Samme her. Omtrent bare brukt BB54 siden jeg kjøpte den fra AD i midten av juni.Jag vet inte vad det är, men denna lilla klockan har slagit ut all konkurrens i klocklådan. Den åker på varje dag utan att jag ens tänker på att jag skulle vilja ha nåt annat på armen. Kunde lika gärna sälja resten klockor, logga ut från KS och leva lycklig resten av mitt liv…
Dessa heter hydronaut, denna är ca 40mm och har ref 89190Vilken skönhet, vad är det för referens?
Låter magiskt!Har senaste tiden en väldigt stark vilja att köpa en bb58 blå och en 925 silver. Och utföra en dial + bezel swap. För älskar tavlan & bezeln på silver men vill ha orginal länken osv är det helt galet att göra tro?