• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MaiPenRai

Silver
2-Faktor
1000001894.jpg
 

Nopplis

Basic
Nu sitter GMT:n på ett rykande färskt Loopless från Artem….jäkligt bra tycker jag och en kul omväxling från länken 😊

Köpte ett svart också till min planet ocean, bilder kommer i Omegatråden när jag har meckat på OEM-spännet.

Blev tydligen Tudortisdag också den här veckan 🥳

IMG_2349.jpeg


IMG_2351.jpeg


IMG_2350.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_2351.jpeg
    IMG_2351.jpeg
    347.9 KB · Visningar: 1

Öbo

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Jag vet inte vad det är, men denna lilla klockan har slagit ut all konkurrens i klocklådan. Den åker på varje dag utan att jag ens tänker på att jag skulle vilja ha nåt annat på armen. Kunde lika gärna sälja resten klockor, logga ut från KS och leva lycklig resten av mitt liv…
Kanske inte riktigt så illa, men det är inte långt borta!
IMG_6860.jpeg
 

Limeee

Diamant
Friends Of KS
2-Faktor
Jag vet inte vad det är, men denna lilla klockan har slagit ut all konkurrens i klocklådan. Den åker på varje dag utan att jag ens tänker på att jag skulle vilja ha nåt annat på armen. Kunde lika gärna sälja resten klockor, logga ut från KS och leva lycklig resten av mitt liv…
Kanske inte riktigt så illa, men det är inte långt borta!
IMG_6860.jpeg
En härlig men ändå jobbig känsla som klocknörd!
Men är ju ett kvitto på hur jäkla bra klockor Tudor gör, som typ prickar in alla rätt.
 

Nicke L

Guld
2-Faktor
Jag vet inte vad det är, men denna lilla klockan har slagit ut all konkurrens i klocklådan. Den åker på varje dag utan att jag ens tänker på att jag skulle vilja ha nåt annat på armen. Kunde lika gärna sälja resten klockor, logga ut från KS och leva lycklig resten av mitt liv…
Kanske inte riktigt så illa, men det är inte långt borta!
IMG_6860.jpeg
Förstår precis vad du menar och hur du känner. Är i samma sits själv med denna. Efter snart 5 veckor tillsammans, med flera klock-bytar-försök, trillar jag tillsammans till den 😍 Lite lustig och orolig känsla…
IMG_3992.jpeg
 

loevhagen

Diamant
2-Faktor
Jag vet inte vad det är, men denna lilla klockan har slagit ut all konkurrens i klocklådan. Den åker på varje dag utan att jag ens tänker på att jag skulle vilja ha nåt annat på armen. Kunde lika gärna sälja resten klockor, logga ut från KS och leva lycklig resten av mitt liv…
Kanske inte riktigt så illa, men det är inte långt borta!
IMG_6860.jpeg
Samme her. Omtrent bare brukt BB54 siden jeg kjøpte den fra AD i midten av juni.
 
Topp