Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har bezeln blekts eller är det en synvilla?Min «beste» Tudor.
Snapseed-eksperiment. Non-destructive.Har bezeln blekts eller är det en synvilla?
B!Mesh A eller B?
Definitivt B.
B!Mesh A eller B?
BMesh A eller B?
Tidigare när tudor släpper nya mindre brukar dom rikta sig mot kvinnor som tex Bb54. Därför tror jag tyvärr inte det kommer en mindreEn fråga till er alla, vad tror ni om en mindre variant av Rangern (36-37mm) med applicerade index. Kommer det stanna som en dröm eller har det ryktats om något liknande?
Vet inte om jag håller med om att 54an var riktad mot kvinnor den kändes mer som ett unisex släpp utifrån Tudors approach.Tidigare när tudor släpper nya mindre brukar dom rikta sig mot kvinnor som tex Bb54. Därför tror jag tyvärr inte det kommer en mindre
Otroligt bra av Bergströms måste man verkligen säga Och framförallt, skönt att du har fått den tillbaka nu!Okej, en liten uppdatering om mitt "äventyr" med Tudor. Fick sms igår att klockan fanns hos Bergströms. Gick dit och var sur för att det tagit typ ett halvår utan att dom ens gjort något med klockan.
Vid disken kisade hon med ögonen på mig "ja det är du" och sprang upp på övervåningen. Hon kom tillbaka och sa att klockan var fixad vilket gjorde mig mycket förvånad. Det visar sig att Beggströms (till skillnad från vissa individer här) tyckte att Tudors agerande var såpass orimligt att dom valde att införskaffa en ny bezel och installera den på eget bevåg utan kostnad. Detta var verkligen inte vad jag förväntade mig då klockan inte ens är köpt hos dom. För att göra historian ännu bättre fick jag även en flaska skumpa.
Så för att sammanfatta:
Bergströms är jättebra
Tudor är fortfarande inte bra