• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DIR

Guld
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig torsdag Tudor gänget! En månad med denna sommarklocka, och jag är helt såld! Kul o nämna att efter 30 dagar går den bara +0,5 sekunder. 👌
IMG_4924.jpeg
 

loevhagen

Diamant
2-Faktor
Takk for input. :)

Det som slår meg er at BB54 er hva vi alle liker å refererer til som et "strap monster". Heck, den kler en mengde ulike skinn/stoff reimer, natoreimer, mesh, etc. Det er det ikke så veldig mange klokker som gjør IRL. Jeg er positivt overrasket at en BB54 er såpass anvendelig.
 

Ursinnes

Basic
2-Faktor
En fråga till er alla, vad tror ni om en mindre variant av Rangern (36-37mm) med applicerade index. Kommer det stanna som en dröm eller har det ryktats om något liknande?
 

hampusg

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
En fråga till er alla, vad tror ni om en mindre variant av Rangern (36-37mm) med applicerade index. Kommer det stanna som en dröm eller har det ryktats om något liknande?
Tidigare när tudor släpper nya mindre brukar dom rikta sig mot kvinnor som tex Bb54. Därför tror jag tyvärr inte det kommer en mindre
 
  • Like
Reactions: NKS

Ursinnes

Basic
2-Faktor
Tidigare när tudor släpper nya mindre brukar dom rikta sig mot kvinnor som tex Bb54. Därför tror jag tyvärr inte det kommer en mindre
Vet inte om jag håller med om att 54an var riktad mot kvinnor den kändes mer som ett unisex släpp utifrån Tudors approach.
Men man får hoppas att det kommer en ny Ranger och så länge den ser bra ut kan dom marknadsföra den till hundar det spelar ju ingen roll. Jag menar majoriteten av P39 användarna är nog inte den här användaren
IMG_7560.png
 
Topp