Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för erbjudandet, tyvärr är deras Nato för litet… iaf ordinarie storlek när jag försökte testa det, lite tråkigt men kanske lika bra. Tenderar att testa mass band men just 58an faller alltid tillbaka på länken, den är för bra på länk helt enkeltRiktig fin! Saknar min blå BB58a Skulle du sakna Tudors egna nato eller mockaband med deployment clasp så har jag kvar dem att sälja
Bandet tar väl det mesta, men baklocket går ju inte helt fritt från armen. Men du skulle också kunna testa en Ceramic, den har också glasbaksida som 925an.Jag kommer behöva sälja min BB58 då jag reagerar på att det är nickel i klockan. Så jag försöker hitta hur jag ska gå vidare och hitta min nya klocka, som helst skulle vara en Tudor såklart.
Tydligen ska BB925 vara fri ifrån nickel vilket skulle kunna vara min lösning på mitt problem.
Ni som ägt en 925 en längre tid hur banged up är klockan eftersom silvret är mjukare än stål? Jag har nämligen en tendens att slå i klockan i allt möjligt, dörrkarmar olika kanter etc.
En fråga till er som har FXD upplever ni att baklocket på klockan nuddar armen eller ”skyddar” natot mot att det ska komma åt huden?
Jag kollade den keramiska tidigare men tydligen har även den stål i baklocket kring glaset så det var jäkligt synd.Bandet tar väl det mesta, men baklocket går ju inte helt fritt från armen. Men du skulle också kunna testa en Ceramic, den har också glasbaksida som 925an.
Å fan. Tänkte inte på det. Men är den i silver på 925an eller stål där med?Jag kollade den keramiska tidigare men tydligen har även den stål i baklocket kring glaset så det var jäkligt synd.
Du har ju 58:an i guld också. Lite pricy men du är fan kung med den och nya länken i solitt guldPå 925 ska baklocket vara i silver vilket var otippat eftersom inte ens titanklockorna från Tudor har titan i baklocken. Men trevligt för oss med nickelallergi för då kanske Tudor fortfarande kan vara ett alternativ.
Haha visade den med guldlänken idag för frugan och hon var positiv till den tills hon såg priset .Du har ju 58:an i guld också. Lite pricy men du är fan kung med den och nya länken i solitt guld
Alltid lättare att be om förlåtelse än tillåtelseHaha visade den med guldlänken idag för frugan och hon var positiv till den tills hon såg priset .
Haha du menar när man får skilsmässopapper serverade till sigAlltid lättare att be om förlåtelse än tillåtelse
Haha du menar när man får skilsmässopapper serverade till sig
Hon börjar dock mjukna gör tanken. Hon ville nyss veta vad den kostar på läderband för den måste ju vara billigare då. Sen menar hon att guld alltid är en bra investering haha. Frågan är vad en begagnad kan gå på
Yes, den är grym! Bästa låset jag haft på en klocka.Ni som har gamla pelagosen är claspen lika magisk som man hört rykten om?
Yes, den är grym! Bästa låset jag haft på en klocka.