Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Vår = Zulu
Kul klocka!![]()
Vår = Zulu
Helt klart en underskattad klocka. Ynka 10 000kr fick jag ge för en nyservad, fullset med orginalgummi. Mycket klocka för pengarna.Kul klocka!![]()
Canabis sativaHampa ?
Den där var fin. Gärna bild på bytet...Den här saknar jag...
![]()
Du har fel där också...Jag hade hoppats på att ha rätt men.... Det var tydligen ingen photoshopprodukt.
Just nu hoppas jag på att den inte är 43mm, men jag har väl fel där också![]()
Ser sjukt trist ut på bild men tror tavlan kan vara kul irl!Yes alla rykten stämmer - jag är ytterst tveksamt som normalt fall älskar det Tudor kommer ut med. Får reservera final opinion till dess man klämt på den.
Mmm... Jag såg det strax efter jag postade. Hoppas nu att de kommer med något annat som tilltalar mer.Du har fel där också...
Ja.Inhouse?
såg det, lika bra att länka till en artikel av Hodinkee angående klockan.
Ja det verkar som det, priset kan man inte klaga på 3975 USD.Är specsen detsamma som det ryktades om, dvs 43?
Samt det viktigaste, vad blir priset?
Ouch jag är svag för pvdEn överraskning...
![]()
Helt enkelt för att den är snyggare än rosen.Men varför ska de ta tillbaka sköld loggan?!