Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste säga att jag gillar den. Blir spännande att klämma irl senare i år.
Det är ju en smiley =Men varför ska de ta tillbaka sköld loggan?!
Länken ska bli kul att se.. Frågan är om man kan hålla sig från denna när den väl landarDen går att få på länk också![]()
Håller med! Bronze försvann helt från min radar när denna dök upp. Fick pulsen att stiga!Måste säga att jag gillar den. Blir spännande att klämma irl senare i år.
Det ska bli riktigt spännande att se, ja det kan bli svårt hoppas på samma pris eller billigare än den i brons.Länken ska bli kul att se.. Frågan är om man kan hålla sig från denna när den väl landar
Käften...Helt enkelt för att den är snyggare än rosen.![]()
Öm tå?Käften...
Håller helt med dig. Sådana detaljer som jag kan störa mig enormt påDe har alltså skölden på tavlan och rosen på kronan? Två olika tudorloggor från olika tidseror på samma produkt?
Lite schizofrent....
Nädå, tycker dock att de skulle hålla sig till skölden på det de nya klockorna. Den vackra rosen hör sextiotalet till. Dessutom gör ju flingvisare/ros ihop på BB att den ser ut som nån debil modd från Dagaz
Riktigt knäppt att de har sköldloggan...Mm vi får se hur den blir, men jag gillar inte tanken på 43mm alls. Sköld loggan är inte min favorit och de blandar den med Rose-logga på kronan vilket känns jävligt udda. Tudor har ju förlorat sin chef-designer till Montblanc (som nu i år börjar släppa mkt intressanta klockor skumt nog) men hoppas de inte tappat känslan för detaljer för det..
Mest positiva just nu är nog lugg-hål och in-house verket!![]()
Tänk om den fanns utan PDV.Skulle vilja se den PVDade på länk, någon som har sprungit på några bilder ännu?
Edit: finns på tudors site...![]()
![]()
Oj straight lugs!Skulle vilja se den PVDade på länk, någon som har sprungit på några bilder ännu?
Edit: finns på tudors site...![]()
![]()
Svart är ju det nya svarta!Tänk om den fanns utan PDV.
Blev lite fundersam/tveksam kring det men tycker den växer ju mer man tittar på den.Oj straight lugs!
Jag gillar det. Bryter av skönt. Var apsnyggt på Black Bay Only Watch. Jag blir sugen på att köpa en Ranger för att köra den länken på BBBlack och även då Camo NatotSvart är ju det nya svarta!
Blev lite fundersam/tveksam kring det men tycker den växer ju mer man tittar på den.
Ska bli spännande att se hur den ser ut på en handled.
Vad är detta? Hittar inte den bilden på deras Insta.Snygg med 36mm på länk.![]()
Mummo!Snygg med 36mm på länk.![]()