Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kan inte bestämma mig för denna eller en blå BB58. Kanske kommer en blå BB54, men när i så fall.Heads up s
Fan vad fint han passar på grönt! Önskar dig detsamma @LaudaDå är kaffe på fönsterbrädan, t-shirt och Pelagos FXD i vanlig ordning - Ha en fin dag tråden och @davestoni
Har du skaffat en 54 igen?Heads up s
Dom kommer o gårHar du skaffat en 54 igen?
Ja den är grym! Kör bara singlepass eller no-pass så jag kan inte uttala mig om dubbelpass. Men jag tror nog att det funkar med dubbel också för den bärs inte så tjock tycker jag.Många Fxd...är det trådens nya favoritdykare?
Ni som har Fxd hur tycker ni det lirar med double pass? Ligger det bra mot handleden eller blir det lyft?
Är det single pass som gäller?
Himla fin pjäs. Kommer väl ihåg när jag fick se den live för något år sedan!Tudortorsdag!
Tack!Himla fin pjäs. Kommer väl ihåg när jag fick se den live för något år sedan!
Vänta skulle jag säga eller försök få tag i en på annat håll.Jag vill också vara med i tråden! Sjukt störigt att det verkar vara segt att få tag i en BB41 Monochrome (står på kölista i 5 butiker).
Börjar fundera på om man skall köpa en begagnad BB58 istället och skjuta köpet på framtiden eller är det värt att vänta på den?
Tudor + Liebherr =TudorTorsdag och dags för thermoskaffe!
Den här klockan är svår att lämna på nattduksbordet på morgonen.
No-pass FTW.
Varit uppe tidigare i tråden: https://steelreef.com/pages/precision-gmt-fillerNågon som vet en onlinebutik (inte eBay) som säljer aftermarket bezel insert till Tudor och Rolex (Rolex äldre modeller med plastglas)?
Finns på ebay för dryga 300kr men av olika anledningar vill jag inte handla där.
Tack på förhand
Hammars