Det finnes også en slik OEM-strap for mindre håndledd. Hør med din AD.Det är ångest om man har små handleder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finnes også en slik OEM-strap for mindre håndledd. Hør med din AD.Det är ångest om man har små handleder![]()
Kan också rekommendera grappleband från Hawkrigger. Har postat bilder tidigare i trådenTja, da får man titanspennen kl. 6 og ser den hele tiden - not good. Beste måten er å putte FXD'n på en Garmin 22mm loop and hook strap and call it the day.
Oj dåDet är ångest om man har små handleder![]()
Skymtade du någon blå chrono?Idag öppnade vännerna på Krons sin Tudor-hörna. Såg riktigt trevligt ut.
Nej, men tittade inte efter klockor, så blev bara själva butiksdelen jag tänkte påSkymtade du någon blå chrono?
Den blå är en Boutique edition. När jag pratade med säljare på Krons så sa de inte skulle få in den. Har du hört något annat?Skymtade du någon blå chrono?
Jag har hört samma. Ville mest försäkra mig om att det stämmer.Den blå är en Boutique edition. När jag pratade med säljare på Krons så sa de inte skulle få in den. Har du hört något annat?
Han har haft den ute ett tag sedan han var nere och körde sin champagne resa i Barcelona för ett par veckor sedan....![]()
![]()
Klockor säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor säljes i hela sverige med över 4558 annonserwww.blocket.se
Där kom den![]()
Champagne-resa i Barcelona?!?!Han har haft den ute ett tag sedan han var nere och körde sin champagne resa i Barcelona för ett par veckor sedan....![]()
Går väl att köpa champagne på andra ställen än i Frankrike?Champagne-resa i Barcelona?!?!
Sist jag läste geografi så låg champagne i Frankrike…
Champagne-resa i Barcelona?!?!
Sist jag läste geografi så låg champagne i Frankrike…
Aha. En Tudor-resa där det bjöds på champagne för att man köpte en klocka. Ska dra den ursäkten framöver: champagne-resa där drycken serveras i en klockbutik
”Köps” bäst i en Tudor-butik nära digGår väl att köpa champagne på andra ställen än i Frankrike?![]()
Kanske en ny Longines Zulu Time?
Hoppas vi får se en blå P39
Yes pleaseHoppas vi får se en blå P39![]()
Google säger att zulu är millitärspråk för utc. Närmaste militär hos tudor är väl fdx?
Lär knappast vara Tudor inlägget handlar om?Google säger att zulu är millitärspråk för utc. Närmaste militär hos tudor är väl fdx?
Trodde det va tudor som postat, my badLär knappast vara Tudor inlägget handlar om?