Fan att man inte kände till detta innan man sålde pepsinVarit uppe tidigare i tråden: https://steelreef.com/pages/precision-gmt-filler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan att man inte kände till detta innan man sålde pepsinVarit uppe tidigare i tråden: https://steelreef.com/pages/precision-gmt-filler
Jag är riktigt sugen på ett svart insert till min GMT men har ingen aning om hur jag ska lyckas byta det…är alldeles för feg Kanske går att lämna in till nån urmakare?Fan att man inte kände till detta innan man sålde pepsin
Såg att de har en typ av genomgång på hur man kan göra det själv, men de rekommenderar att man låter en urmakare göra bytet. Man kan säkert lämna in den och få det gjort för nån liten slant.Jag är riktigt sugen på ett svart insert till min GMT men har ingen aning om hur jag ska lyckas byta det…är alldeles för feg Kanske går att lämna in till nån urmakare?
Grattis till ett bra val
Ansluter tråden med nyförvärvad BB54 denna Tudortorsdag!
Det jag söker är en bezel insert till en vintage Tudor 7016.0. Inte till en BlackBay Tudor.Varit uppe tidigare i tråden: https://steelreef.com/pages/precision-gmt-filler
Ok. Den info hade underlättat…Det jag söker är en bezel insert till en vintage Tudor 7016.0. Inte till en BlackBay Tudor.
Du har ett gäng Tudors nu
"I'm done now"Du har ett gäng Tudors nu
Är väl som du var förr då, jag är väldigt svag för länk."I'm done now"
Før ville jeg ha nesten alle klokker på lenke, men nå er jeg ikke like sikker. Liker at FXD er matt. P39 er fin og alt det der, men skulle ønske den var matt (tavle og bezel insert).
Grattis till ett bra köp! Har du både blå och svart då nu?
Takk. Ja, og jeg har sagt til meg selv de siste månedene at jeg kun skal ha den blå. Det fungerte fantastisk bra...en stund.Grattis till ett bra köp! Har du både blå och svart då nu?
Det bådar inte gott för mig, det är till stor del ditt ”fel” att jag skaffade den blå. Har också börjat leka med tanken att det vore kul med den svarta ocksåTakk. Ja, og jeg har sagt til meg selv de siste månedene at jeg kun skal ha den blå. Det fungerte fantastisk bra...en stund.
Oh-oh.Det bådar inte gott för mig, det är till stor del ditt ”fel” att jag skaffade den blå. Har också börjat leka med tanken att det vore kul med den svarta också
Vilken gillar du bäst so far?
Den nyeste er ofte "best", men den blå er numero uno. Originalen vinner ofte in the long run. Jeg kjøpte primært den sorte for å erstatte P39 - ikke for å erstatte den blå FXD'n.Vilken gillar du bäst so far?
Tack, intressant. Om jag skulle köpa den svarta så kommer jag att sälja GMT:n. Men jag har svårt att bestämma mig, jag gillar den riktigt mycket så skulle nog ha svårt att skiljas från den. Decisions…Den nyeste er ofte "best", men den blå er numero uno. Originalen vinner ofte in the long run. Jeg kjøpte primært den sorte for å erstatte P39 - ikke for å erstatte den blå FXD'n.
Den där ser skitfin ut tycker jagKikar på lite vintage/neo-vintage Tudor Date+Day 76200. Skulle ni säga att detta ex är skarpt (inte överpolerat) och i bra skick? Något särskilt att tänka på när det kommer till dessa modeller?
Nice! Har en FXD på ingång nu som jag lär prova. Jag tycker dock att det ser avigt ut med kardborren kl 6. Borde inte det varit mer naturligt kl 12? Vetifan om jag tänker rätt här men det är mer en feeling.Oh yes!
Tja, da får man titanspennen kl. 6 og ser den hele tiden - not good. Beste måten er å putte FXD'n på en Garmin 22mm loop and hook strap and call it the day.Nice! Har en FXD på ingång nu som jag lär prova. Jag tycker dock att det ser avigt ut med kardborren kl 6. Borde inte det varit mer naturligt kl 12? Vetifan om jag tänker rätt här men det är mer en feeling.
Ja det vore helt klart intressant att prova en sån Garmin loop.Tja, da får man titanspennen kl. 6 og ser den hele tiden - not good. Beste måten er å putte FXD'n på en Garmin 22mm loop and hook strap and call it the day.