Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att de gör en 36 mm men tycker ni inte den känns lite svårplacerad? Är det en dykare? Varför saknar den vridring? Är det en explorervariant? Varför har den snowflake visare? Jag tycker den borde sett ut som rangern men varit 36 mm.
Jaaa! En 36 mm Ranger hade ju varit så rätt! Men den kommer till nästa årKul att de gör en 36 mm men tycker ni inte den känns lite svårplacerad? Är det en dykare? Varför saknar den vridring? Är det en explorervariant? Varför har den snowflake visare? Jag tycker den borde sett ut som rangern men varit 36 mm.
Inshallah!Jaaa! En 36 mm Ranger hade ju varit så rätt! Men den kommer till nästa år![]()
OM den gör det så ska jag bli religiös!Inshallah!
Haha funderar på samma. Måste nog se hur länken ser ut i verkligheten innan jag väljer dock, gamla BB är fortfarande sanslöst vackerSka man skratta eller gråta som BBB gen 1 ägare? Bör man byta upp sig till den nya med inhouse-verk?
Nu äger jag ingen men har sneglat på black bay black ett tag, och hoppats på att BB skulle få inhouse precis som pelagosen. Så för mig vart det ett steg närmare köp nu när den nya släpps.Ska man skratta eller gråta som BBB gen 1 ägare? Bör man byta upp sig till den nya med inhouse-verk?
Jag skrattar definitivt med min BBBlack. Rose tavla samt extremt kort tillverkningsperiod gör framförallt att den känns ännu lite bättr just nuSka man skratta eller gråta som BBB gen 1 ägare? Bör man byta upp sig till den nya med inhouse-verk?
Tack för ett lugnande svarJag skrattar definitivt med min BBBlack. Rose tavla samt extremt kort tillverkningsperiod gör framförallt att den känns ännu lite bättr just nu![]()
Mycket bra kommentar. Jag är nöjd med minJag skrattar definitivt med min BBBlack. Rose tavla samt extremt kort tillverkningsperiod gör framförallt att den känns ännu lite bättr just nu![]()
"Bör" ur vilket perspektiv? Det enda rättesnöret är din egen vilja.Ska man skratta eller gråta som BBB gen 1 ägare? Bör man byta upp sig till den nya med inhouse-verk?
Menade om det är värt. Eftersom gen 1 inte hann tillverkas så länge så kanske den är roligare att äga i längden"Bör" ur vilket perspektiv? Det enda rättesnöret är din egen vilja.
Värt utifrån vad?Menade om det är värt. Eftersom gen 1 inte hann tillverkas så länge så kanske den är roligare att äga i längden
Börjar bli småsnurrigt nu då.From nu heter lilla BB "Babybay"
Vad tror ni om länken, 20mm?
Exakt! Basel kan slänga sig i väggen.
Jag skrattar tillsammans med dig! Att den skulle bli en "limiterad" modell trodde jag aldrig vid köpet.Jag skrattar definitivt med min BBBlack. Rose tavla samt extremt kort tillverkningsperiod gör framförallt att den känns ännu lite bättr just nu![]()
10,25mm ska den vara enligt https://www.hodinkee.com/articles/the-new-tudor-heritage-black-bay-36Någon som sett bilder/filmer på Black Bay 36 från sidan? Tjockleken alltså.