• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klart som fan det kostar att ligga på lager. Finns ingen som vill lagerhålla en massa olika modeller. Om vi vänder på det; varför finns det inte en boett i varje mm-storlek mellan 35-45 mm?

Bland allt nytt postar jag denna pensionär.

image.jpeg

Befinner mig i Malaysia och har kikat runt på lite priser. Kan få en Tudor Black Bay för motsvarande 23k hos AD, samt även ca 5% tillbaka på flygplatsen(taxfree). Går det att få bättre pris hemma i Sverige?

Befinner mig i Malaysia och har kikat runt på lite priser. Kan få en Tudor Black Bay för motsvarande 23k hos AD, samt även ca 5% tillbaka på flygplatsen(taxfree). Går det att få bättre pris hemma i Sverige?
Nej! Är det den du vill ha så köp den direkt!

Dessutom så utgår nuvarande modeller snart o de nya blir dyrare.

Glöm inte lägga in lite bilder här sen:)

Nej det var bra pris för sproilans!
Nej! Är det den du vill ha så köp den direkt!

Dessutom så utgår nuvarande modeller snart o de nya blir dyrare.

Glöm inte lägga in lite bilder här sen:)
Misstänkte att priset var bra. Det är väl en av alla klockmodeller jag vill ha i alla fall. Kommer även besöka Singapore, Indonesien och Hong Kong när jag är här borta. Tror ni man kan få ännu bättre priser i något av de länderna?
Bilder kommer garanterat om det blir en BB :)

Tudorister! Ska man köpa äldre BBB (svart) eller nya med bättre verk och längre PR?
Vet ej. Den nya är lite högre, men har lite rundare botten eller vad man ska säga. Sen tycker jag att den röda färgen ser lite ljusare ut på den nya också, men det kan vara fel.

Dessutom föredrar jag nog länken på den äldre.

Tillbaka
Topp