Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När det gäller klockor slutade det att gälla för länge sen...O andra sidan, uttrycket "ju större desto bättre" kommer nog aldrig att upphöra att gälla.
Riktigt fin!Bland allt nytt postar jag denna pensionär.
![]()
Befinner mig i Malaysia och har kikat runt på lite priser. Kan få en Tudor Black Bay för motsvarande 23k hos AD, samt även ca 5% tillbaka på flygplatsen(taxfree). Går det att få bättre pris hemma i Sverige?
Nej! Är det den du vill ha så köp den direkt!Befinner mig i Malaysia och har kikat runt på lite priser. Kan få en Tudor Black Bay för motsvarande 23k hos AD, samt även ca 5% tillbaka på flygplatsen(taxfree). Går det att få bättre pris hemma i Sverige?
Den är riktigt fin!!Bland allt nytt postar jag denna pensionär.
![]()
Nej det var bra pris för sproilans!
Misstänkte att priset var bra. Det är väl en av alla klockmodeller jag vill ha i alla fall. Kommer även besöka Singapore, Indonesien och Hong Kong när jag är här borta. Tror ni man kan få ännu bättre priser i något av de länderna?Nej! Är det den du vill ha så köp den direkt!
Dessutom så utgår nuvarande modeller snart o de nya blir dyrare.
Glöm inte lägga in lite bilder här sen![]()
Håller med! 38 mm? Riktigt fresh.denna nyheten gillade jag!
![]()
Finns i både 38 o 41,Håller med! 38 mm? Riktigt fresh.
OK, som övriga style-modeller dåFinns i både 38 o 41,
41 mest intressant personligen
Snyggt! Får man fråga vart du köpt bandet?Bytte band precis till svart.
![]()
Finns det något pris på skönheten?denna nyheten gillade jag!
![]()
Riktigt fin!
Det kan jag verkligen tänka mig.Ja, det är en keeper.
Gör det säkertFinns det något pris på skönheten?![]()
Vet ej. Den nya är lite högre, men har lite rundare botten eller vad man ska säga. Sen tycker jag att den röda färgen ser lite ljusare ut på den nya också, men det kan vara fel.Tudorister! Ska man köpa äldre BBB (svart) eller nya med bättre verk och längre PR?
Tudorister! Ska man köpa äldre BBB (svart) eller nya med bättre verk och längre PR?