• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1000027045.jpg

Bruker begge, både Garmin og Abanen. Her er min FXD M.N. på Abanen (blått) og Garmin (grønt). Merk at Garmins 22mm er 21,5mm, mens Abanen sin 22mm er 22mm.
Tack! Upplever du någon skillnad på kvalitet eller komfort? Sitter det mer bekvämt med 21.5 eller 22mm? Abanen finns inte på svenska Amazon men det finns ett märke som heter YOOSIDE som ser misstänkt likt ut, jag beställde precis ett sånt för att testa!

Tack! Upplever du någon skillnad på kvalitet eller komfort? Sitter det mer bekvämt med 21.5 eller 22mm? Abanen finns inte på svenska Amazon men det finns ett märke som heter YOOSIDE som ser misstänkt likt ut, jag beställde precis ett sånt för att testa!
Ikke bortsett fra bredden, som jeg synes skal være det man oppgir, slik at bandet sitter pent på klokker med 20mm eller 22mm springbars. På FXD med fixed springbars spiller det mindre rolle. Begge er like behagelige. Har lest at YOOSIDE er et alternativ, men aldri kjøpt/prøvd. Ser frem til bilder av ditt nye band på klokken.

Ganska säker att den svarta låg på 46K då jag går i tankarna att addera en till familjen. Beggade är ju nu 10K billigare så köpa från AD känns inte värt det
Så kan det vara, vet bara att jag nyligen reagerade på att den svart och vanliga men diffade i pris vilket kändes lite konstigt.
Sen är frågan om begagnat marknaden kommer följa med i prisökningen eller om den ligger kvar på tidigare priser, även om dessa fluktuerat på just FXD.

Hej alla Tudor-älskare 🤩
Någon som sett denna? Vad tror vi om den och vad tycker vi? Bild från hemsidan. Special utgåva på Black Bay Ceramic inspirerad av deras partnerskap med visa cash app RB Formula 1 team. Älskar den blå tavlan. Men jag är ju också en sucker för blåa tavlor 😍🤩

Bilagor

• IMG_0086.jpeg
    IMG_0086.jpeg
    128.6 KB · Visningar: 1
  • IMG_0088.jpeg
    IMG_0088.jpeg
    297.6 KB · Visningar: 1
  • Like
Reactions: m_s
Hej alla Tudor-älskare 🤩
Någon som sett denna? Vad tror vi om den och vad tycker vi? Bild från hemsidan. Special utgåva på Black Bay Ceramic inspirerad av deras partnerskap med visa cash app RB Formula 1 team. Älskar den blå tavlan. Men jag är ju också en sucker för blåa tavlor 😍🤩
Hej, klämde snabbt på den inne hos Krons i slutet av augusti. Var inte riktigt det jag var ute efter men en väldigt unik och cool klocka med dess färgsättning. Krävs möjligen att man älskar blått då tavlan upplevdes väldigt blå. 😃

Bilagor

• IMG_3967.jpeg
    IMG_3967.jpeg
    425.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_3968.jpeg
    IMG_3968.jpeg
    406.4 KB · Visningar: 1
Hej, klämde snabbt på den inne hos Krons i slutet av augusti. Var inte riktigt det jag var ute efter men en väldigt unik och cool klocka med dess färgsättning. Krävs möjligen att man älskar blått då tavlan upplevdes väldigt blå. 😃
Låter som en dröm! Blå tavlor är ren och skär magi enligt mig. Blir nog en sådan rackare 🤩 måste klämma och känna lite på den först bara 😍

Tillbaka
Topp