Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!!Denna är ren magi, grattis !
Vansinnigt trevlig!Det hade inte varit dumt! Min drömversion av BB54 är den här modden som true patina gjort (fler bilder i den här instagram-posten):
- 93150 länk
- större krona
- mercedes-visare
https://www.truepatina.com/bb54mod synd att modifieringarna kostar mer än klockan
Jag har kört Pam 382 bronzo som daily i 4 år nu. Nu kommer det bli Pelagosen så den blir lite ärrad och för sin karaktär och historia.Vad blir det som får åka med ut i fält?
Dito, men slutade dock som nybakad FänrikBra där, har också ett antal år inom FM.
Tack! Upplever du någon skillnad på kvalitet eller komfort? Sitter det mer bekvämt med 21.5 eller 22mm? Abanen finns inte på svenska Amazon men det finns ett märke som heter YOOSIDE som ser misstänkt likt ut, jag beställde precis ett sånt för att testa!Bruker begge, både Garmin og Abanen. Her er min FXD M.N. på Abanen (blått) og Garmin (grønt). Merk at Garmins 22mm er 21,5mm, mens Abanen sin 22mm er 22mm.
Riktigt fin. Vad är det för ref på denna?Happy TT gott folk!
Tack! Det är en black bay ceramicRiktigt fin. Vad är det för ref på denna?
Ikke bortsett fra bredden, som jeg synes skal være det man oppgir, slik at bandet sitter pent på klokker med 20mm eller 22mm springbars. På FXD med fixed springbars spiller det mindre rolle. Begge er like behagelige. Har lest at YOOSIDE er et alternativ, men aldri kjøpt/prøvd. Ser frem til bilder av ditt nye band på klokken.Tack! Upplever du någon skillnad på kvalitet eller komfort? Sitter det mer bekvämt med 21.5 eller 22mm? Abanen finns inte på svenska Amazon men det finns ett märke som heter YOOSIDE som ser misstänkt likt ut, jag beställde precis ett sånt för att testa!
Jag har för mig att priserna såg ut sådär redan innan nyår, men jag kan ha fel.Appropå prisökningar så verkar blå FXD ej blivit påverkad hos Krons…
Ganska säker att den svarta låg på 46K då jag går i tankarna att addera en till familjen. Beggade är ju nu 10K billigare så köpa från AD känns inte värt detJag har för mig att priserna såg ut sådär redan innan nyår, men jag kan ha fel.
Håll i den där bara! Du kommer ångra dig annars!Tudorkväll i solnedgången
Så kan det vara, vet bara att jag nyligen reagerade på att den svart och vanliga men diffade i pris vilket kändes lite konstigt.Ganska säker att den svarta låg på 46K då jag går i tankarna att addera en till familjen. Beggade är ju nu 10K billigare så köpa från AD känns inte värt det
Helt otrolig, är den 40mm?Nu blir det hemfärd
Ellerhur, Nope 41mnHelt otrolig, är den 40mm?
Fantastik bild och klocka!En liten BB Pro bild jag tog för ett par veckor sedan. Otrolig fitment.
Hej, klämde snabbt på den inne hos Krons i slutet av augusti. Var inte riktigt det jag var ute efter men en väldigt unik och cool klocka med dess färgsättning. Krävs möjligen att man älskar blått då tavlan upplevdes väldigt blå.Hej alla Tudor-älskare
Någon som sett denna? Vad tror vi om den och vad tycker vi? Bild från hemsidan. Special utgåva på Black Bay Ceramic inspirerad av deras partnerskap med visa cash app RB Formula 1 team. Älskar den blå tavlan. Men jag är ju också en sucker för blåa tavlor
Låter som en dröm! Blå tavlor är ren och skär magi enligt mig. Blir nog en sådan rackare måste klämma och känna lite på den först baraHej, klämde snabbt på den inne hos Krons i slutet av augusti. Var inte riktigt det jag var ute efter men en väldigt unik och cool klocka med dess färgsättning. Krävs möjligen att man älskar blått då tavlan upplevdes väldigt blå.
MYCKET trevlig!Tudorkväll i solnedgången