Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det är en blå Submariner 79090 från 1992MYCKET trevlig!
Modell / ref?
För en som precis funderar på att slå till på en Tudor så känns ditt resonemang lite lugnande .Beror på om man är köpare eller säljare haha. Menade mer att Tudor modellerna generellt håller sitt värde ok ändå.
Tror inte beggat-marknaden hänger med. I denna gråzon så handlar det om balansen mellan säljare och köpare medan hos AD så är det en part som bestämmer priset…Så kan det vara, vet bara att jag nyligen reagerade på att den svart och vanliga men diffade i pris vilket kändes lite konstigt.
Sen är frågan om begagnat marknaden kommer följa med i prisökningen eller om den ligger kvar på tidigare priser, även om dessa fluktuerat på just FXD.
Den var inte dum du!
Snygg mössa! Har precis köpt en Pelagos 39 och väntar ivrigt på posten nästa veckaDax att inviga tudormössan
Har haft 39:an sedan den släpptes så grattis till en fin klocka.Snygg mössa! Har precis köpt en Pelagos 39 och väntar ivrigt på posten nästa vecka
Den va ju snygg! Villhöver en sån mössa.Dax att inviga tudormössan
Varit OWG med min sedan den köptes i november .Har fått nästan 100% av armledstiden sen köpet.
Bra! Det är många som inte kommer vika sig för angriparen.Bra där, har också ett antal år inom FM.
Nice!!TudorTorsdag vilket man lätt glömmer i dessa dagar. Snart helg mao
Trollar du?Nice!!
Finns dom utan datum och GMT?
Då blir det ju en vanlig BB? Eller menar du BB med ett coke insert utan GMT funktion? Vore lite märkligt.Nice!!
Märklig frågaTrollar du?
Ja exakt, gillar ringen men inte resten. Måste man gilla allt i en klassisk design?Eller menar du BB med ett coke insert utan GMT funktion? Vore lite märkligt.
Din fråga är märkligMärklig fråga
Ringen har ju en funktion och är inte där för prydnad så därför finns de inte på dykare och andra klockor utan gmt. Däremot finns BB med en massa olika helfärgade inserts om man inte vill ha gmt varianten.Ja exakt, gillar ringen.
Men ringen är ju helt meningslös och oanvändbar utan GMT-visarenJa exakt, gillar ringen men inte resten. Måste man gilla allt i en klassisk design?
Då blir det typ en sån här.Nice!!
Eller typDå blir det typ en sån här.
För jävla snygg! Villhöver begäret växer varje gång man ser den . 36mm och med T-fit.Då blir det typ en sån här.
Vid en snabbtitt: TT med rosé. Eller är jag ensam om denna optiska illusion Hade varit coolt med den tavlanFör jävla snygg! Villhöver begäret växer varje gång man ser den . 36mm och med T-fit.
Illusion kan det vara, men det är den vanliga stålisen på bilden.Vid en snabbtitt: TT med rosé. Eller är jag ensam om denna optiska illusion Hade varit coolt med den tavlan
Alla mina klockor används för att titta på… för att de är snygga, till exempel min IWC Flieger Chrono och min TAG Monaco har jag alltid krongrafen påslagen för att jag gillar att sekundvisaren går framåt.Men ringen är ju helt meningslös och oanvändbar utan GMT-visaren