• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oj långt ifrån min uppfattning. Väldigt glädjande att höra. Var servade du dem?
Krons tog hand om dem. Min BB58 behöver också skickas in men tyckte ändå att två tillfällen fick räcka under 2024. Man måste ju ha något att vänta på under 2025 också.

Värt att säga att det sitter ett ETA + en Dubois Dépraz chronograph modul; mao inget in-house verk.

Missade dock att den blå skulle få en ny krona; skälet till det var att färgen hade börjat försvinna - en charmig detalj tyckte jag, men Tudor höll inte med.

Det inte hur jag hamnade i skottlinjen och blev taggad i ditt inlägg. Jag kommer oavsett tycka att en GMT bezel, vridbar eller ej, passar bäst på en fyrhandad klocka. Och det går väl också jag tycka?

Förlåt, det var inte meningen att uppfattas som ett skott - jag försökte bara spinna vidare på det jag uppfattade som skämtsamt snack om mer eller mindre logiska önskemål om designelement. :)

• Like
Reactions: 308
God fortsättning 🖤
1000010430.jpg

Tillbaka
Topp