Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var inte att leka med! Älskar snowflake-visarna!![]()
Minst sagt! Är den din?
Dessvärre... Hittade igår på Google efter att ha sökt efter klockor på mesh!
Den där är ganska cool faktiskt!Vilken storlek på den hade du?
Inte alls så tokigVad kostar de på ett ungefär?
Fler bilder?
Grym klocka![]()
Är det din f d ?
Det är ju det, inte riktigt vad jag hade tänkt mig men den flippades för nåt ännu ballare.
En teaser
![]()
Ser denna OK ut? Nu vet vi inte hur den ser ut inuti, men det yttre? Vad säger panelen?
En 75090, 36mm alltså.![]()
![]()
![]()
![]()
Har du chansen så gå för en större. 36mm är inte rolig av denna modell.
Fan... Skulle tänkt fortare, huggit på din blå och flippat min svarta 79090 som jag ändå tänkt göra. Den blå hade kompletterat 5513 mer.Det är ju det, inte riktigt vad jag hade tänkt mig men den flippades för nåt ännu ballare.
En teaser
![]()
Fan... Skulle tänkt fortare, huggit på din blå och flippat min svarta 79090 som jag ändå tänkt göra. Den blå hade kompletterat 5513 mer.
Men din ingående ser kul ut!![]()
Endast gtg-beklädnad?Den är snart tillgänglig igen![]()
Endast gtg-beklädnad?![]()
Givetvis. Återköpstjingar är alltid prioriterade.Typish, har mer saker på ingång, men den är tok cool så vi får se vad som händerScaramanga har första tjing på att köpa tillbaka den om han ångrar sig dock, är du intresserad annars?
Givetvis. Återköpstjingar är alltid prioriterade.
I så fall ska min svarta ut först. Återkommer med ett bud som matchade ditt på min wg.![]()
![]()