Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När man ser bilder som denna inser man att man borde ta en lunch-GTG eller nåt. Brukar också passera det där åket på morgnarna.Trevlig TT på er!
![]()
Det måste vi ju styra upp!När man ser bilder som denna inser man att man borde ta en lunch-GTG eller nåt. Brukar också passera det där åket på morgnarna.
Jag har bägge och dom bärs helt lika. Köper du en ny chrono så ger 5-link med t-fit en lite nättare upplevelse.Gissar att det är någon, eller tom flera här, som har testat både pepsi GMT och Chrono.
Jag har gått och blivit svag för chronon, men oroar mig för att den är för tjock.
Har haft en pepsi och sålde pga detta. Någon med inputs? Bärs de ungefär lika? Upplever man skillnad på de 0,2mm?
Tacksam för er info!![]()
Grattis! Tycker den är grymt lyckadTjena säger nyförvärvet.
![]()
![]()
Grattis! Bra köpTjena säger nyförvärvet.
![]()
![]()
Grattis! Tycker den är grymt lyckadHur känns den på armen?
Låter lovande!Sist jag hade full carbon var en AP diver 15703AU & det väll inte rättvist att jämföra med. Men mot en vanlig BB Chrono känns den lätt och med det här bandet var de de lätt att hitta perfekt läge.
Tack för svar!Jag har bägge och dom bärs helt lika. Köper du en ny chrono så ger 5-link med t-fit en lite nättare upplevelse.
Nu får du byta skärp. Grattis till en mycket fin klocka dock!Tjena säger nyförvärvet.
![]()
![]()
Vilken modell är detta? Otroligt snygg!Trevlig helg allas
![]()
Thnx! Black Bay Pro OpalineVilken modell är detta? Otroligt snygg!
Trevlig helg.
De ser ut att ha fixat den ojämna lumen som så många hade i början!Riktigt trevlig lume på Pelagos 39:an må jag säga![]()
Ja visarna hade sämre lume vill jag minnasDe ser ut att ha fixat den ojämna lumen som så många hade i början!![]()
Japp. Och en del även ojämn på visarnaJa visarna hade sämre lume vill jag minnas
Molto beneRiktigt trevlig lume på Pelagos 39:an må jag säga![]()