Oooh.. När släpps 36-modellen? Vill klämma.Jäkligt nice bild på BB 36 från Tudors Instagram.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oooh.. När släpps 36-modellen? Vill klämma.Jäkligt nice bild på BB 36 från Tudors Instagram.
![]()
Jäklar vad fin. Vilket insert!!! Visa och berätta mer![]()
Pepsin rycker inte i baguetten. Den bara är där och är perfekt precis som den är. Som de där favoritskorna man går i varje dag, är inget speciellt men känne omöjligt att vara utan.Ja fan. Black Bayen är en fullträff!
Den blåa är riktigt fin också. Lånade en sådan en vecka innan jag köpte min röda.
GMT Pepsi är grym och testat många gånger. Men den får det inte att rycka lika mycket i grenen som BBn hehe.
Grattis. Helt rätt med en ståldykare att varva medJaha då var man med sin tredje black bay. Denna gång är det blå, tredje färgen jag testar.![]()
Riktigt fint!Korspostar för jag tycker jag fick till en fin bild
![]()
Ja den är riktigt matt och härlig i solen!Älskar verkligen tavlan på Black bay. Speciellt när den blir chokladig och torr.
![]()
Vilken fuling...Nymans spelade en spratt idag -> https://instagram.com/p/BFGgmxoQSVJ/
Var tänker du införskaffa detta, är det direkt hos AD?Snyggt @Luckyluciano !
Fixa ett blått pelagosgummi till den så jag kan se hur det ser ut innan jag bestämmer mig för svart eller blått![]()
Tack, Ernesto har nog bild på det.Snyggt @Luckyluciano !
Fixa ett blått pelagosgummi till den så jag kan se hur det ser ut innan jag bestämmer mig för svart eller blått![]()
Hos ad. Cirka 3k med spännet.Var tänker du införskaffa detta, är det direkt hos AD?
Har du fått något pris?
Är också riktigt sugen på ett pelagosgummi till min BB
FinLong gone 76100.
Grattis till nya klockan! Yes kontakta en AD för Tudor så kan de beställa in det. Synd att du inte fick med det som ska följa med klockan.Har precis införskaffat mig en blå black bay på länk, är sugen på ett blått nato, dvs tudors officiella natoband, är det något som går att köpa?
Fanns det inte med klockan?Har precis införskaffat mig en blå black bay på länk, är sugen på ett blått nato, dvs tudors officiella natoband, är det något som går att köpa?
Fanns det inte med klockan?
Går annars att beställa hos AD.
Nej tyvärr så var det inget med, någon som vet pris hos AD?Grattis till nya klockan! Yes kontakta en AD för Tudor så kan de beställa in det. Synd att du inte fick med det som ska följa med klockan.