• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tack för tipset, skulle som sagt bara vilja veta priset hos AD men det borde ju rimligtvis vara högre än Gripenbro..

Ja man kan ju tycka det iallafall:)

"Natot" är grymt najs kan jag tillägga!
image.jpeg

Jag fick ett pris på 1600 kr från Rob för ett Tudor textilband. Oklart om det var med spännet eller inte men jag antar att det var med.

Har precis införskaffat mig en blå black bay på länk, är sugen på ett blått nato, dvs tudors officiella natoband, är det något som går att köpa?
Nej, blåa natoband är förbjudet att sälja...

Nä då det lär nog tyvärr gå att köpa ;) Kolla eBay, lär ej va många klick bort :)

Haha tack, jag får inte fota BBs helt enkelt. Röd är bäst däremot så den ska du inte flippa isf får du byta den mot min blå!
Du har rätt. Den ska jag inte flippa och kommer nog inte göra heller. Men satan vad snygg den är den blå! Jag hade en på lån en vecka så jag har upplevt den i verkligheten mer än att bara prova den också men fan alltså.

Jag hör av mig om jag är full och vill byta. Jag har fullset med länk stämplat i september, FYI - om vi ändå hamnar vid ett byte :D

Du har rätt. Den ska jag inte flippa och kommer nog inte göra heller. Men satan vad snygg den är den blå! Jag hade en på lån en vecka så jag har upplevt den i verkligheten mer än att bara prova den också men fan alltså.

Jag hör av mig om jag är full och vill byta. Jag har fullset med länk stämplat i september, FYI - om vi ändå hamnar vid ett byte :D
Haha bara att bli full och säga till. Min är ifrån november fullset. :D

Tillbaka
Topp