Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset, skulle som sagt bara vilja veta priset hos AD men det borde ju rimligtvis vara högre än Gripenbro..
Tack för tipset, skulle som sagt bara vilja veta priset hos AD men det borde ju rimligtvis vara högre än Gripenbro..
Nej, blåa natoband är förbjudet att sälja...Har precis införskaffat mig en blå black bay på länk, är sugen på ett blått nato, dvs tudors officiella natoband, är det något som går att köpa?
En sån där ska jag ha en dag!!
Kände inte du någon som hade ropat in ett blått LÄDERNATO?Nej, blåa natoband är förbjudet att sälja..
Nä då det lär nog tyvärr gå att köpaKolla eBay, lär ej va många klick bort
![]()
Haha, förklarade precis i pm för @LongCon att det var för att få bort det från marknaden...Kände inte du någon som hade ropat in ett blått LÄDERNATO?![]()
Till rätt klocka är det faktiskt grymt.Haha, förklarade precis i pm för @LongCon att det var för att få bort det från marknaden...
nja.. tror du säger så bara för att du ska kunna ha alla blåa natoband för dig självHaha, förklarade precis i pm för @LongCon att det var för att få bort det från marknaden...
As it should be! Riktigt snyggt.
Sjukt bra!Knäppte lite bilder i bilen på BBn nyss med en iphone5. Ingen redigering
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha tack, jag får inte fota BBs helt enkelt. Röd är bäst däremot så den ska du inte flippa isf får du byta den mot min blå!Sjukt bra!
Nu vill jag ha en blå också...!
Jobbigt detta...
Du har rätt. Den ska jag inte flippa och kommer nog inte göra heller. Men satan vad snygg den är den blå! Jag hade en på lån en vecka så jag har upplevt den i verkligheten mer än att bara prova den också men fan alltså.Haha tack, jag får inte fota BBs helt enkelt. Röd är bäst däremot så den ska du inte flippa isf får du byta den mot min blå!
Haha bara att bli full och säga till. Min är ifrån november fullset.Du har rätt. Den ska jag inte flippa och kommer nog inte göra heller. Men satan vad snygg den är den blå! Jag hade en på lån en vecka så jag har upplevt den i verkligheten mer än att bara prova den också men fan alltså.
Jag hör av mig om jag är full och vill byta. Jag har fullset med länk stämplat i september, FYI - om vi ändå hamnar vid ett byte![]()
Grymt. Kan faktiskt hända.Haha bara att bli full och säga till. Min är ifrån november fullset.![]()
Jag kanske är extremt anal men jag tycker bezeln på min black bay är lite off... Är detta vanligt, och enkelt för ÅF att fixa till?
![]()
Gå till AD och fixa, hade aldrig accepterat det där på min klocka.