• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Så kan det ju vara givetvis... Hann inte fråga då det var mitt i lunchruschen.
För visst gäller garantin oavsett inköpsställe? Tack för svar.

Kul att du nämner det. Har precis haft en diskussion om detta i tråden om gråförsäljare lite längre ner här.

Svaret är ju förstås ja, men att många AD verkar tycka det är jobbigt, och ibland kräver pengar för frakt till generalagent osv.

Gammelranger.
20160519_191737.jpg
Är det inte dags att sälja den där?:rolleyes:

Nu verkar Black Bay Bronze ha börjat dyka upp runt om hos AD, senast igår såg jag att en AD i England hade fått in. Någon som hört något mer surr från våra svenska AD? Ringde runt en sväng för någon vecka sedan men då var det mest "juli,, augusti" man fick höra.

Sjukt nyfiken på att klämma och ligger ju bra i prisklass för ett spontanköp vid kärlek!

Nu verkar Black Bay Bronze ha börjat dyka upp runt om hos AD, senast igår såg jag att en AD i England hade fått in. Någon som hört något mer surr från våra svenska AD? Ringde runt en sväng för någon vecka sedan men då var det mest "juli,, augusti" man fick höra.

Sjukt nyfiken på att klämma och ligger ju bra i prisklass för ett spontanköp vid kärlek!

Var in idag och sparkade däck ;)

Vice butikschefen berättade att när de brukar dyka upp runt om i världen så är det nära till att den kommer till Sverige. Med andra ord: såg du att den släpptes igår i London så är det snarare juni/juli än augusti vad jag förstod.

Var in idag och sparkade däck ;)

Vice butikschefen berättade att när de brukar dyka upp runt om i världen så är det nära till att den kommer till Sverige. Med andra ord: såg du att den släpptes igår i London så är det snarare juni/juli än augusti vad jag förstod.
Stökigt med däck ;-)

Ja jo det lär väl kunna bli när som helst. Ska bli kul att se tavlan och färgen på caset

Ligger på andra plats i kön för Bronze hos en av våra inhemska ( kul ord förresten ) AD. Har ej fått något meddelande än.

• Like
Reactions: m_s
Firar en månad idag med min 76100. Faktiskt en klocka som fått väldigt många blickar och komplimanger. Funkar på nato, läder och länk. Funkar till T-shirt och jeans, kostym och badshorts. Funkar till allt! Det är en klocka som jag längtar efter att få bära när jag inte haft den på handleden under ett par dagar...

Mycket nöjd!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

Tjenare jag skulle behöva lite hjälp finns det något proffs som ser vad detta kan va för ref? Bredden är med krona 37mm och det är en rolex krona på den om det hjälper något. Jag är ny när det gäller tyder och rolex så är jätte tacksam för hjälp. Kommer fler bilder när jag fått hem klockan.
Tackar på förhand!
Screenshot_2016-05-29-20-54-09.png
Screenshot_2016-05-29-20-54-20.png

Firar en månad idag med min 76100. Faktiskt en klocka som fått väldigt många blickar och komplimanger. Funkar på nato, läder och länk. Funkar till T-shirt och jeans, kostym och badshorts. Funkar till allt! Det är en klocka som jag längtar efter att få bära när jag inte haft den på handleden under ett par dagar...

Mycket nöjd!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

Med ett ärligt insert så är det en magnifik klocka.....

Tjenare jag skulle behöva lite hjälp finns det något proffs som ser vad detta kan va för ref? Bredden är med krona 37mm och det är en rolex krona på den om det hjälper något. Jag är ny när det gäller tyder och rolex så är jätte tacksam för hjälp. Kommer fler bilder när jag fått hem klockan.
Tackar på förhand!
Screenshot_2016-05-29-20-54-09.png
Screenshot_2016-05-29-20-54-20.png

Googlade lite på det tidigare idag. Referensen verkar vara 91534.

Håller med @Davvan , genuint ska det vara. Ugnen är alltså din ovän. :)

Vi har uppenbarligen olika vänner och olika smak för matchningar.

Du kan se massvis av olika färger på insert. En del bruna, en del blekta och andra i 50 olika nyanser. Hur kan vi egentligen veta vilket som är genuint brunt och genuint blekt? Om du själv inte har ägt klockan under hela klockans livstid dvs. Sure, det kan synas på undersidan av ett blekt insert om det är klorin som varit i farten - men då kan du pensla istället för att dränka hela insertet.

Tillbaka
Topp