deddas
Silver
Haha jag vet inte!Varför bumpar du dig själv när ditt inlägg är det senaste och 4h gammalt?
Otålig antar jag, ska absolut aldrig hända igen!
Mvh
Deddas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jag vet inte!Varför bumpar du dig själv när ditt inlägg är det senaste och 4h gammalt?
Synd på rosen bara...och riktig nitad länk vore dunder!För jeffla cool, länken är lyckad på bild iaf
![]()
![]()
Jag tycker att det är lite mycket, men jag vet faktiskt inte vad BB har för "accepterad" gångavvikelse från tillverkaren. Min BB går typ minus 1-2s per dag. Jag skulle tagit den till urmakare för en ruckning.Hej, är ganska ny på forumet (som ni kanske märker).
Köpte en Black Bay black 79220 får nån månad sen. Har nu upptäckt att den går ca 8-10s för fort per dygn. Vad säger ni? Är detta acceptabelt?
Ja! Använd den ett par månader & mät igen.Hej, är ganska ny på forumet (som ni kanske märker).
Köpte en Black Bay black 79220 får nån månad sen. Har nu upptäckt att den går ca 8-10s för fort per dygn. Vad säger ni? Är detta acceptabelt?
Hej, är ganska ny på forumet (som ni kanske märker).
Tack för alla snabba kommentarer!
Klockan är uttagen i oktober 2015 men ny för mig sen ca en månad tillbaka. Den borde väl vara "inkörd" eller?
Hej, är ganska ny på forumet (som ni kanske märker).
Håller med, älskar lumen på bezeln.![]()
Några dagar gammal bild, men värd att postad ändå! Tycker att Pelagosen blir så jäkla cool i lätt skugga när lumen precis börjar komma fram![]()
Jag äger en 79280 och har också letat efterr en 78400. Dock utan resultat. Jag beställde en AM-länk, blev bra om än inte helt perfekt tycker jagFörlåt var för snabb!
Letar efter ett tudor oyster 78400 eller 78500! Sitter någon på ett sådant eller vet vart man kan införskaffa ett? Samt ett ungefärligt pris?
Det ser jag bra ut! Pris på en sådan? Vart köpte du?Jag äger en 79280 och har också letat efterr en 78400. Dock utan resultat. Jag beställde en AM-länk, blev bra om än inte helt perfekt tycker jag
Så här ser det ut:![]()
![]()
Tack!Det ser jag bra ut! Pris på en sådan? Vart köpte du?![]()
Tack så mycket!!!!Tack!Pris runt 1kSEK. Köpte på http://www.strapcode.com/store/20mm...280-submariner-clasp-p-3730.html#.V1MdcpGLSUk . Solida länkar och bra kvalite.
Så jäkla bra insert! Matchar riktigt bra med bandet.Favoriten i lådan just nu. Används oförskämt mycket.
![]()
https://tudorcollector.com/subs/submariner-model-76100/