deddas
Silver
Okey!Sålde den för 14 till Micke för ett halvår sen. Var ganska trögsåld så runt 15.
Vad trist...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okey!Sålde den för 14 till Micke för ett halvår sen. Var ganska trögsåld så runt 15.
Men var den servad då?Sålde den för 14 till Micke för ett halvår sen. Var ganska trögsåld så runt 15.
Känner på denna 76100
Kan inte bestämma om den ska upp på köp&sälj
![]()
Är det den som Jacob Z sålde på TTT?
Nej!
Denna har jag haft sen 2014, köpt från Pluswatch.it
Den var under garanti av handlare i Italien och var "servad". Gick dåligt ändå och var i behov av service tydligen enlig Micke så han hade ju kunnat skicka den på garantijobb vilket han själv valde att inte göraMen var den servad då?
RödaTudor Black Bay alltså... Jag har ägt en handfull, alla olika färger & det är fortfarande klocka nr 1 på min önskelista. Just nu tuggar jag mellan blå & röd. Blåa är bättre, men den är väldigt lik 114060, där röda får större kontrast. Det som jag gillar mest med den blåa är att den är så mycket mer nedtonad. Ingen fejk-patina, vitguld & vridningen är ibland klarblå, ibland svart.
Vad säger ni som testat båda? Vilken blir roligast bredvid en 114060? Jag har bara haft den blåa & svarta bredvid min 114060, aldrig röda.
Värt att tillägga är att jag aldrig har tröttnat på någon Black Bay. Om bara plånboken inte varit så tunn...![]()
Tudor Black Bay alltså... Jag har ägt en handfull, alla olika färger & det är fortfarande klocka nr 1 på min önskelista. Just nu tuggar jag mellan blå & röd. Blåa är bättre, men den är väldigt lik 114060, där röda får större kontrast. Det som jag gillar mest med den blåa är att den är så mycket mer nedtonad. Ingen fejk-patina, vitguld & vridningen är ibland klarblå, ibland svart.
Vad säger ni som testat båda? Vilken blir roligast bredvid en 114060? Jag har bara haft den blåa & svarta bredvid min 114060, aldrig röda.
Värt att tillägga är att jag aldrig har tröttnat på någon Black Bay. Om bara plånboken inte varit så tunn...![]()
Blå är bra! Har bara testat dom övriga färgerna i butik så borde väll i ärlighetens namn prova att äga en röd eller svart också men men
Är det bekräftat att det är vitguld i visare/index på den blå?
Min säger hej!
![]()
Fanken så trevlig den är på pelagos gummi! Får nog gå och prata med en AD känner jag.![]()
Bra spottat! Japp, en tik på 16 månader.Mycket fin! Lagotto?![]()
Någon tryffel funnen?Bra spottat! Japp, en tik på 16 månader.![]()
Bra spottat! Japp, en tik på 16 månader.![]()
Hehe, det är tryffeln som finansierar alla klockornaNågon tryffel funnen?![]()
RÖD!Tudor Black Bay alltså... Jag har ägt en handfull, alla olika färger & det är fortfarande klocka nr 1 på min önskelista. Just nu tuggar jag mellan blå & röd. Blåa är bättre, men den är väldigt lik 114060, där röda får större kontrast. Det som jag gillar mest med den blåa är att den är så mycket mer nedtonad. Ingen fejk-patina, vitguld & vridningen är ibland klarblå, ibland svart.
Jag är kluven. Jag får se om någon hugger på min köpesannons, annars plockar jag ut en ny på semestern.
Grattis och välkommen till den coola tudor-inhouseklubbenDå var det dags att ansluta sig till Tudorklubben. Har sen tidigare en Speedmaster Pro men ville komplettera med något lite rejälare alternativ som gillade vatten. Redan när jag köpte Speedmastern hade jag ögonen på Tudor Pelagos men kände att Speedmastern var mer kontorsvänlig och allsidig. Har dock inte kunnat släppa begäret av en Pelagos. Jag gillar skarpt tooligheten, den borstade finishen, och att den har en egen identitet i stället för att vara som alla andra dykare.
Sagt och gjort. En Pelagos fick det bli. Hämtades ut den hos Rob Engström tidigare idag och självklart fick den ta plats på armen redan när jag lämnade butiken. Kommer bli mycket armtid för Pelagosen nu under sommaren.
Tack Marcus och Daniel på Rob Engström (@ROB-1832) för utmärkt service.
![]()
Då var det dags att ansluta sig till Tudorklubben. Har sen tidigare en Speedmaster Pro men ville komplettera med något lite rejälare alternativ som gillade vatten. Redan när jag köpte Speedmastern hade jag ögonen på Tudor Pelagos men kände att Speedmastern var mer kontorsvänlig och allsidig. Har dock inte kunnat släppa begäret av en Pelagos. Jag gillar skarpt tooligheten, den borstade finishen, och att den har en egen identitet i stället för att vara som alla andra dykare.
Sagt och gjort. En Pelagos fick det bli. Hämtades ut den hos Rob Engström tidigare idag och självklart fick den ta plats på armen redan när jag lämnade butiken. Kommer bli mycket armtid för Pelagosen nu under sommaren.
Tack Marcus och Daniel på Rob Engström (@ROB-1832) för utmärkt service.
![]()