Här är min:
![]()
Och min☺![]()
Grattis boys, de där två är riktigt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är min:
![]()
Och min☺![]()
BumpHej! Köpt en BB på läder. Om man i framtiden vill komplettera med länk men inte vill betala lusentappar - har någon tips på aftermarket som passar bra?
/M
Min gissning är att du får mecka dit en länk utan ändlänkar.
Hej, tack för svar. Ja, det ser ut som det men jag letar vidare. Hittat någon som köpt en oysterlänk och meckat dit ändarna själv men det känns inte bra. Har hittat ett på Strapcode men vet inte om det passar? Antar man måste ha Tudors egna ändstycken? http://www.strapcode.com/store/22mm...et-seiko-skx007-diver-p-933.html#.V4jg67jPpPZMin gissning är att du får mecka dit en länk utan ändlänkar.
Tack! Din är inte så dum den heller☺Grattis boys, de där två är riktigt bra![]()
Eh jävla bluff-handlare som enligt C24 har klockan redo för att skeppas direkt men som när det visar sig enbart har klockan och "de väntar på certet".... Blir så trött på oseriösa handlare!Förhoppningsvis skickas en från Holland senast fredag med FedEx mao måndagsleverans - Ingen som vet om svensk AD somewhere fått in?![]()
Eh jävla bluff-handlare som enligt C24 har klockan redo för att skeppas direkt men som när det visar sig enbart har klockan och "de väntar på certet".... Blir så trött på oseriösa handlare!
Jakten fortsätter!
Mm får se, jakten fortsätter!Shit! Hade sett fram emot bilder under nästa vecka.
Haha köpa köplats? Låter stört. Hoppas på att hamna under svenska listpriserna...Annars kan du köpa min köplats hos en svensk AD![]()
Blev nato för migVar på jakt efter nytt nato till min Hydronaut. Slutade med ett hirsch, sitter som en smäck!
Det där blev riktigt schysst. Passar kanon.Var på jakt efter nytt nato till min Hydronaut. Slutade med ett hirsch, sitter som en smäck!
![]()
![]()
Just fan! Den där godingen har jag haftOch min☺![]()
Verkar inte som att det blev någon Bronzo leverans till Svenska AD under juli heller...
Internationellt verkar det segt också! Damn va segt jakten går...
Tack de där har jag redan stenkoll på
Finns ju i Italien också.Tack de där har jag redan stenkoll påSchweiz innebär tull/moms och totala överpriser redan från början.
Mm men ena är reserverad och den andra är flera veckors leveranstid på. Told you har koll ;-)Finns ju i Italien också.![]()
Hade de Black Bay 36 inne? I vilken terminal var det isåfall? Jag skall flyga från terminal 4 på torsdagen och är väldigt sugen på en 36a men har inte ännu sett den i verkligheten. Jag har till och med emailat Watches of Switzerland och frågat om de har den någonstans i London eller på Heathrow men inte fått svar...Befinner mig på Heathrow och gick in till watches of switzerland. Varit nyfiken på Tudor ett bra tag men aldrig klämt. Upplevelsen i ett ord: herrejävlar. Underbara klockor!
Testade alla varianter av BB, vilket var grymt. Kom fram till slutsatsen att BB ska bäras på antingen det medföljande natot eller lädret, länken funkar INTE! Rent personligt alltså. Men om någon här bär den på länk och blir lycklig, så gör det mig lycklig.
Bästa varianten är förvånande nog BB blue. Trodde att jag skulle föredra BB Black.. Den funkade inte för mig. Snygg men nä, den blå är the shit.
Sen stötte jag på en dark horse. Fastrider black shield! Grymt underskattad klocka som förtjänar mer utrymme och beröm. Finns det några såna på KS? Förutom på köp och sälj där jag såg en... Upp med bilder folks!?)
Tack de där har jag redan stenkoll påSchweiz innebär tull/moms och totala överpriser redan från början.
Mm men ena är reserverad och den andra är flera veckors leveranstid på. Told you har koll ;-)
Att den går -2sek/dygn är bara att gratulera till i princip om den behåller Power ReserveKöpte min Black Bay hos Rob Engström i april. Den första tiden gick den i snitt 3 sek + per dygn, vilket jag ansåg var ok. Hellre några sekunder plus per dygn än en klocka som saktar sig. För ett par veckor sedan märkte jag att klockan vid två tillfällen stannat under natten. Enligt Tudor ska BB ha en power reserve på 38 timmar. Jag märkte även i samband med detta att klockan nu börjat gå cirka - 3 sekunder per dygn. Jag lämnade då in den för översyn his Rob Engström. De bytte ut en komponent i klockan fick jag berättat för mig, vilken exakt vet jag inte.
Sedan dess har klockan hållit tiden exakt fram tills i förrgår då den igen började gå cirka 2 sekunder för sakta per dygn igen.
Vad är era tankar kring detta? Jag har som sagt inget emot att den gick ett par sekunder för snabbt per dygn, men en riktig klocka som går långsammare än den ska tycker jag känns skevt.