• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ändrade mitt lite korta svar ovan. Ska allt vara tidskorrekt, bra skick och ej synbart utbytt skulle jag nog säga minst 60 på korrekt länk osv.
Såg det nu!
Ja den där var ju svinball!!!
Den var på min watch list på bukten :p
Men så pass ändå?
Det är ju typ ingen skillnad mellan en 5513 från samma era då?

Vad tycker alla om nya Black Bay Dark nu när de fixat ändlänkarna? Tycker den är riktigt cool och är verkligen sugen på att klämma på den. Min enda tanke är att insidan av bandhornen antagligen kommer se fula ut om man byter från armband till nato eller dylikt.
Nån som har hört nått ang när de ska dyka upp? Inte sett någon i butik ännu.
L7gJtIS.png

0pSgDuL.jpg

Vad tycker alla om nya Black Bay Dark nu när de fixat ändlänkarna? Tycker den är riktigt cool och är verkligen sugen på att klämma på den. Min enda tanke är att insidan av bandhornen antagligen kommer se fula ut om man byter från armband till nato eller dylikt.
L7gJtIS.png

0pSgDuL.jpg
Den där är riktigt fin! Insidan borde väl vara behandlad...

L7gJtIS.png

0pSgDuL.jpg
Blev väldigt bra när de fixade till ändlänkarna. Bra storlek på klockan också.

• Like
Reactions: Oew
Hej,
Tittar för närvarande runt efter dykare. Fastnade ganska snabbt för Rolex GMT varianter (16570 samt 216570). Var ganska säker på att det var någon av dessa jag skulle ha, men helt plötsligt öppnade sig vyerna och fick syn på Tudor Pelagos, då den nya varianten med inhouse verk. Någon som kan dela med sig av lite erfarenheter?

Senaste infon kring Black Bay Dark är att de börjar skeppas till AD mot slutet av augusti - Sen lär väl svenska AD som vanligt knappast prioriteras så oktober/november känns kanske rimligt.

Hej,
Tittar för närvarande runt efter dykare. Fastnade ganska snabbt för Rolex GMT varianter (16570 samt 216570). Var ganska säker på att det var någon av dessa jag skulle ha, men helt plötsligt öppnade sig vyerna och fick syn på Tudor Pelagos, då den nya varianten med inhouse verk. Någon som kan dela med sig av lite erfarenheter?
Jag har den svarta, en riktigt skön klocka att bära.
Många stör sig på den nya tavlan med 5 rader text, visst, estetisk var det kanske snyggare med 2 rader, men det är inget som jag stör mig på.
Kvalitetskänslan är mycket bra, boett och bezel matchar kanon, jag gillar länken och det unika spännet, och allt är i skön mörk titan.
Gillar du lume? Då kommer du att gilla Pelagosen

Jag har den svarta, en riktigt skön klocka att bära.
Många stör sig på den nya tavlan med 5 rader text, visst, estetisk var det kanske snyggare med 2 rader, men det är inget som jag stör mig på.
Kvalitetskänslan är mycket bra, boett och bezel matchar kanon, jag gillar länken och det unika spännet, och allt är i skön mörk titan.
Gillar du lume? Då kommer du att gilla Pelagosen
Efter att ha haft min blåa pelagos på handleden varje dag i snart ett år kan jag bara hålla med. En grym klocka! :)

Tillbaka
Topp