Tror inte du kan välja bort polering....
Fick tillbaka denna från Nymans utan polering så visst går det att välja bort...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte du kan välja bort polering....
Grymt snygg! <3Fick tillbaka denna från Nymans utan polering så visst går det att välja bort...
![]()
Kan bara hålla med föregående, ser riktigt bra ut!Fick tillbaka denna från Nymans utan polering så visst går det att välja bort...
![]()
En får lämna
![]()
Old News, men det ser ju mycket bättre ut!Har inte hängt med i tråden på länge, så det kanske är old news... Har ni sett att svarta BB inte har raka ändlänkar längre? Bilden kommer från Tudors hemsida.
![]()
Jämfört med Nymans produktbild
![]()
Nice!Egentligen är det helt fel att börja black bay .2 på textil. En stor skillnad är ändå den nya länken. Ska börja sporta den så fort jag får rätt mejsel
Jag upplever den väldigt snarlik den gamla länken i känsla och kvalité. Gillar nya tavlan bättre, känns mer förfinad
![]()
![]()
Ser större ut på bilden , men jag gillar stora klockor , har inte stora handleder , men jag tycker den sitter bra . Här bredvid min iwc på 42.Vad tycker du om den? Är den nån mm för stor? Eller bara grymt bra ?
vet inte vart du bor , men vill du prova och den inte finns där du bor kan vi ordna något.Ser större ut på bilden , men jag gillar stora klockor , har inte stora handleder , men jag tycker den sitter bra . Här bredvid min iwc på 42.![]()
![]()
![]()
![]()
NJa, det är nog bilden som lurasNice!
Är det bilden som luras eller är lumepluppen även den numera neovintage?
Tudorn är grymt mkt snyggare än iwc! Blir riktigt sugen när man ser denSer större ut på bilden , men jag gillar stora klockor , har inte stora handleder , men jag tycker den sitter bra . Här bredvid min iwc på 42.![]()
![]()
![]()
![]()
IWC är alltid snyggast.Tudorn är grymt mkt snyggare än iwc! Blir riktigt sugen när man ser den![]()
Jag älskar första bilden.Tudortisdag!
![]()
![]()
![]()