• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Undrar också när dom nya kommer släppas ?
Speciellt two tone
Svårt att veta hur Montres Tudor-/Rolex SA förser marknaden och sina återförsäljare med ur.
Varit i Australien en tid och här säljer Bronze på dagen efter väntelista även BB Steel går relativt snabbt. Letat med ljus och lykta efter Bronze (eller nya Rolex Air King för den delen) men är omöjligt att få se dem. Har inte kunnat åka på studs när det äntligen är min tur och de kontaktat mig (har inte velat lägga disposition över tel på modeller jag inte sett, fått klämma på). Får snällt sätta upp sig på listan av väntans tider igen, utan att kund eller återförsäljare vet när nästa ur trillar in i butik nästa gång. Imorgon blir det att hämta ut en BB41 ialf :angel:

Får väll bjuda på en skumpa bild och en sämre WS från butik. Klockan får ligga i förseglade taxfree-påse tills nästa resa ut ur landet.
IMG-20170528-WA0003.jpg
IMG_20170520_143532.jpg

17813854_10209570892089249_69419258_n.jpg

Ska köpa ett läder band till min pelagos och tänkte höra om det är någon som har förslag på en schysst färg att matcha med?
// Fryk

Tillbaka
Topp