Mama! Har aldrig sett den med machine turned bezel. Är det en jumbo?
Jag tror den är 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mama! Har aldrig sett den med machine turned bezel. Är det en jumbo?
Men alltså kan det bli bättre
![]()
Dagen till ära
![]()
Ja, var det orkesterledare han var. Funkar fortfarande klockrent och håller tiden bra. Så servicehistorik utan kvitto kan vara ok.Den engelske orkesterledarens gamla klocka![]()
På länk sitter den som en smäck!Inte använt någon annan klocka sedan denna trilla in. Kan inte minnas senaste jag bar en klocka så många dagar i sträck!![]()
![]()
Rubber B har äntligen kommit med gummi till Heritage Chrono och Black Bay. Dock så känns det inte värt pengen: ca 2200 kr för ett gummiarmband!![]()
http://rubberb.com/en/strap-tudor-heritage-chrono-42mm-vulchromatic®-dual-color
Fick svar nu. Tänkte väl...!Vänta... har den kommit nu?
Plus Watch är ju väldigt stora och seriösa, och det står "Omedelbart tillgänglig"?!
![]()
http://www.chrono24.se/tudor/heritage-black-bay-chrono---baselworld-2017--id6334302.htm
Edit: Mailade och frågade dom.
Det längsta svaret pluswatch någonsin skrivit.Fick svar nu. Tänkte väl...!
![]()
Dom gillar migDet längsta svaret pluswatch någonsin skrivit.
Man brukar ju få "no" som svar
Pelagosgummit funkar perfekt med den äldre, icke-"nitade" länken, som kom med ETA-BB. Ändlänkarna är lösa.Pelagosgummit, skulle det funka? Hur är End-Linksen på bb? Lösa?
Ändlänkarna är väl inte lösa på ETA BB?Pelagosgummit funkar perfekt med den äldre, icke-"nitade" länken, som kom med ETA-BB. Ändlänkarna är lösa.
Vad innebär lösa ändlänkar?Ändlänkarna är väl inte lösa på ETA BB?
Att dom inte sitter fast i länkenVad innebär lösa ändlänkar?
Det är fel. De sitter inte fast i länken och kan enkelt flyttas över till pelagosgummit.Att dom inte sitter fast i länken
Vad jag minns sitter dom fast i länken och går alltså inte att ta av separat för att köra med tex gummi.
Därför det finns aftermarket-endlinks till modellen.
Ok, då minns jag felDet är fel. De sitter inte fast i länken och kan enkelt flyttas över till pelagosgummit.
De aftermarket-endlinks som finns ser annorlunda ut och är till för att användas med allt annat än pelagosgummit och orginallänken.
Ska du känna dig!! AwesomeSå blev det Tudor till slut och jag känner mig glad
![]()
Tuff, även om jag föredrar första generationens BB.Vad tycker folk om black bay s&g?
![]()
![]()
![]()
Sjukt grym neopatina på den klockan, de väl yonssons JLC och denna som klarar leveraraVa tidigare på Vasa museet och grönan idag och kunde inte låta bli ta en vid "dykarn"![]()
![]()
45k. Kan inte bestämma mig om jag ska köra på en sådan eller på en 36 mm oyster perpetual.....Tuff, även om jag föredrar första generationens BB.
Vad listar den där?