• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Want!
ebu7y2es.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ssl
Spontant tycker jag inte att Tudor Style är speciellt tilltalande. Känns lite intetsägande..? Förhoppningsvis bättre i verkligheten än på bild.


Tycker den är enkel och stilren, vilket jag gillar. Tror även den är ännu snyggare live. Men allt beror ju på vad man gillar för stil.
 
Vad händer i stora Tudortråden? Ingenting!

Seså, vakna!





Fick nytt glas på Flingan häromveckan, jättenöjd.

aqage4es.jpg


tyheqezu.jpg


6u7abuve.jpg

Är det ett grått Nato du har på där? Tänkte klippa ett grått och ett marinblått till min(din gamla) blå 79090. Ska prova att skicka ner det på botten här ute på västkusten nån vecka och sen låta det soltorka. Ska bli spännande och se om det blir nån skillnad. Kommer kännas som ett "autentiskt" slitage iaf haha.
 
Är det ett grått Nato du har på där? Tänkte klippa ett grått och ett marinblått till min(din gamla) blå 79090. Ska prova att skicka ner det på botten här ute på västkusten nån vecka och sen låta det soltorka. Ska bli spännande och se om det blir nån skillnad. Kommer kännas som ett "autentiskt" slitage iaf haha.

Japp ett grått från Compiss tror jag.

Tror det blir ett bra test :) Sandpapper ger en bra look också.
 
Tillbaka
Topp