• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cisse

Breitling
För ett par veckor sedan var jag på Nymans i Stockholm för att klämma på JLC Reverso Classique. Det tog tid för säljaren att hitta Classique så jag tog mig en titt på andra klockor.

Tudor, så hette klockorna jag fastnade med blicken på. Jag hade sett någon Tudor på forumet men jag, som färsking, intresserade mig bara för Rolex. Jag har dragit ur visdomständer så det finns inte så mycket att göra förutom att spela FIFA samt läsa om klockor. Så jag bestämde mig för att läsa om Tudor.

Några modeller jag fastnade för:

Tudor Sub Snowflake
Tudor Mini-Sub
Tudor Black Bay
Tudor Pelagos

Har forumets medlemmar någon erfarenhet och annat smått och gått kring Tudor i allmänhet och modellerna i synnerhet?

Känns som att Tudor är klockorna "ingen" har medan "alla" har Rolex.

Hit me!
Tudor attraherar mig mer än Rolex
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
20140415_184230.jpg
 

Jodokast

Breitling
Blir nog ett sandfärgat mocca-Nato till Black Bayen nu till sommaren. Någon som har en bild på Black bay och ljust Nato?
 

Mr Chance

Kalmar
Är det någon på forumet som äger eller har ägt en Monte Carlo? Vore kul med lite bilder i så fall. Och lite tankar om den också, såklart.
 
Topp