Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testade nya BB s&g idag. Guld är inte min grej, men denna är snygg. Diskret blingig. Jag tror denna kommer gå hem i stugorna.![]()
Snygg ! speciellt med borstat guld..Testade nya BB s&g idag. Guld är inte min grej, men denna är snygg. Diskret blingig. Jag tror denna kommer gå hem i stugorna.![]()
Hur är lädret till Black Bay, går det att använda även på smalare handleder och finns någon form av mikrojustering?
Attans, är lite sugen på Black Bay Dark men tror att det blir lite "too much" med en PVD:ad svart länk, tycker dock att det ser ut att vara få hål på lädret.Jag tyckte inte om det, Långt mellan hålen gjorde att det blev antingen för stort eller för tajt.. Kanske bättre på dom nyare BBna?
Hoppas du köper en. BB Dark är ju den coolaste av dom alla BBAttans, är lite sugen på Black Bay Dark men tror att det blir lite "too much" med en PVD:ad svart länk, tycker dock att det ser ut att vara få hål på lädret.
Kunde inte låta bli så lade en beställning igårHoppas du köper en. BB Dark är ju den coolaste av dom alla BBjag är förvånad över att den är en doldis, men det gör den iofs bara ännu bättre.
Saknar min Pelagos, speciellt på sommaren. Kanske får bli en framöver!Inre AR och 500meter är bra till morgonkaffet.
Slipper smärtsamt blänk i ögonen och eventuellt spill betyder inte helservice!!
Snart ska vi ner till stranden. Det här med semester e inte dumt.
![]()
Saknar min Pelagos, speciellt på sommaren. Kanske får bli en framöver!
![]()
Underbart! Borde väl vara första på KS?Kunde inte låta bli så lade en beställning igår![]()
Aosehus har haft en annons på en BB Dark men jag vet inte om den faktiskt såldes på forumet, sannolikt inte eftersom ingen har skrivit om den i paketöppning eller gjort recension. Kanske får bemäkta mig med att skriva en recension om jag orkarUnderbart! Borde väl vara första på KS?
Jag vet. Den är alldeles för underbar. Dock så byttes den mot en Chrono Heritage Blue som är en fantastiskt fin klockaGjört! Titanet är behagligt runt handelden, inte för varmt inte för kallt! Claspen är väl anpassad för skiftande väder och aktiviteter.
Tvåraders..! Den mäter lite lägre?
Jag vet. Den är alldeles för underbar. Dock så byttes den mot en Chrono Heritage Blue som är en fantastiskt fin klocka
"Lite lägre" - vet faktiskt inte. Har inte specsen på den 5-raders.
Kan inte veta allt och kan inte vara bäst på alltVa! Du kan inte årsmodellspecsen utantill?
Om Google va min vän hade jag nog hittat men det va tydligen inte så!
Blåa Tudorn är fantastiskt finInte varje dag...
![]()
Så nyheterna har börjat trilla in nu. Fin!![]()
Efter en tripp till Jönköping och Engströms Ur så fick den här vackra skapelsen följa med hem.
Tack.Så nyheterna har börjat trilla in nu. Fin!![]()
Najs!Tack.
Ja han hade fått in BB41, S&G och Steelen.
S&G såg riktigt fin ut.