• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aljung

Panerai
2-Faktor
Fick hem nytt gummi till suben idag, bra grejer (passformen ej hundra men det stör ej) för 80 spänn :)

image.jpg
 

luddviig

Panerai
HIttade en klocka jag föll på, det ska vara ref 7965, har dock aldrig sätt modellen förut. Ville bara kolla om den ser okej ut? Så inget ser fel ut osv :)
2641968b_xxl.jpg
2641968f_xxl.jpg
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Har varit nyfiken på den blå Heritage chronon ett bra tag nu, framförallt hur storleken är. Så testade idag hos Rob och jag gillar den. Nån ägare som vill berätta hur den trivs med ägandet?

ge9SC8x.jpg

vTP13mE.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Har varit nyfiken på den blå Heritage chronon ett bra tag nu, framförallt hur storleken är. Så testade idag hos Rob och jag gillar den. Nån ägare som vill berätta hur den trivs med ägandet?

ge9SC8x.jpg

vTP13mE.jpg

Jag har inte handlederna till att äga den MEN jag kanske kan knuffa dig över kanten med denna video:
 

Sputniq

Panerai
image.jpg


Bild snodd från nätet (tror inte att denna varit i tråden förut?). Tror fan nästan att detta var snyggare, eller i alla fall roligare, än med svart tavla.
 
Topp