Min sub fick nya kläder idag!![]()
Rubber B?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min sub fick nya kläder idag!![]()
Rubber B?
Sent from my iPhone using Tapatalk
RubberB! Glatt överraskad faktiskt!
Ser bra ut! Vad är det för spänne, vanligt "buckle"?Fick hem nytt gummi till suben idag, bra grejer (passformen ej hundra men det stör ej) för 80 spänn![]()
Ser bra ut! Vad är det för spänne, vanligt "buckle"?
Fick hem nytt gummi till suben idag, bra grejer (passformen ej hundra men det stör ej) för 80 spänn
![]()
Snyggt! Vad är det för gummi, vart köpte du?
Snyggt! Vad är det för gummi, vart köpte du?
I min jakt på en sommarbeater på gummi i prisklass 10-15' snubblade jag över Tudor Hydronaut någon som ägt en sådan?
![]()
Å när kommer Style?
Har varit nyfiken på den blå Heritage chronon ett bra tag nu, framförallt hur storleken är. Så testade idag hos Rob och jag gillar den. Nån ägare som vill berätta hur den trivs med ägandet?
![]()
![]()
![]()
Bild snodd från nätet (tror inte att denna varit i tråden förut?). Tror fan nästan att detta var snyggare, eller i alla fall roligare, än med svart tavla.
Den där visste jag inte ens skulle finns. Blått insert och svart tavla har jag aldrig riktigt förstått mig på.
Nyförvärv
![]()
Bättre?Schysst! Men fixa ett snyggare Nato
Skickat från min Commodore 64
Bättre?
![]()
Indeed, en 7017.Bättre
En 38mm eller hur?
Skickat från min Commodore 64
För att förtydliga så är detta tyvärr bara en photoshoppad variant.
Fick hem nytt gummi till suben idag, bra grejer (passformen ej hundra men det stör ej) för 80 spänn
![]()