Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klämde på en blå black bay idag på bergströms/ gbg. Just saying...
iPhone | Tapatalk
iPhone | Tapatalk
Tog du inga bilder?
Nä. Jag blev rätt paff när hon sa att den fanns inne. Fick prova nya seadwellern med...
iPhone | Tapatalk
Hur var den? Som jag skrev lite längre upp i tråden så tycker jag, utan att ha sett den i verkligheten, att den skulle gjort sig bättre med blå tavla. Fortfarande väldigt intressant dock.
Tavlan var matt, inte så snyggt. Sen var butikens ex på blått läder, inte heller så nice. Så jag fick ingen som helst shoppingbånge. Tyvärr, eller tackochlov.
iPhone | Tapatalk
iPhone | Tapatalk
Har en liten Tudor fråga, är det vanligt att visare och index på dom äldre Tudor klockorna inte matchar varandra färgmässigt trots att index och visare är är originalet från köp?! Skickar med bild så ni förstår vad jag pratar om.
![]()
Har sett flera snowflake där inte visare index matchar färmässigt, tacksam för ett litet svar.
![]()
Hur vanligt det är vet jag egentligen inte men visare och tavla kan ju vara producerade av olika tillverkare med aningens olika färgsammansättning vilket skulle kunna innebära att de åldras olika.
På min flinga är det också en liten nyansskillnad.
![]()
Fast jag tycker inte att det stör och jag vet inte om visarna är bytta eller inte.
Tack för svar, har blivit sugen på en flinga efter alla som postat sina här på forumet. Har kollat runt och lagt märke att det är ganska vanligt med olikfärgade visare/tavla. Hehe...det stör inte jätte mycket, fast lite går nog inte och komma ifrån att man gör i alla fall. Men är det som du skriver så får det ju en viss charm kan jag tycka, den har sin charm din klocka och ser ruggigt trevlig ut, är det en 9411 du har?!
Tack! Japp det är en 9411, från -80.
Nja? 94110 om den verkligen är från -80 väl?
Nja? 94110 om den verkligen är från -80 väl?
Tack för svar, har blivit sugen på en flinga efter alla som postat sina här på forumet. Har kollat runt och lagt märke att det är ganska vanligt med olikfärgade visare/tavla. Hehe...det stör inte jätte mycket, fast lite går nog inte och komma ifrån att man gör i alla fall. Men är det som du skriver så får det ju en viss charm kan jag tycka, den har sin charm din klocka och ser ruggigt trevlig ut, är det en 9411 du har?!
Så, nu har även jag köpt gummi till suben
Tog ett mörkblått.
![]()
![]()
![]()
Skickat från min Commodore 64
Har en liten Tudor fråga, är det vanligt att visare och index på dom äldre Tudor klockorna inte matchar varandra färgmässigt trots att index och visare är är originalet från köp?! Skickar med bild så ni förstår vad jag pratar om.
Har sett flera snowflake där inte visare index matchar färmässigt, tacksam för ett litet svar.
Är jag knäpp som vill ha en Pelagos och inte en Sub? Fi fasiken vad vackra subbarna är!
Är jag knäpp som vill ha en Pelagos och inte en Sub? Fi fasiken vad vackra subbarna är!
Streetstyle fenomenet Nick Wooster med en BB.
![]()
![]()
Vad sunkig hans soffa ser ut
Skickat från min Commodore 64
Min flinga har relativt matchande index och visare. en 94110 från -79.
![]()