• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Åker till och från terminal 2 på Heathrow, där har de inte Tudor när jag kollar Heathrows egen hemsida. Någon som vet vad som gäller avseende terminaler, man lär väl inte kunna gå fritt emellan och det är väl säkert också kraftiga avstånd. http://boutique.heathrow.com
Hoppas du får någon klarsida i detta. Är fasen nästan värt att bara flyga tur och retur till London för klockan isåfall. Förutsatt att jag vet till vilken terminal man ska åka :p haha

Åker till och från terminal 2 på Heathrow, där har de inte Tudor när jag kollar Heathrows egen hemsida. Någon som vet vad som gäller avseende terminaler, man lär väl inte kunna gå fritt emellan och det är väl säkert också kraftiga avstånd. http://boutique.heathrow.com
Du måste in i 3, 4 eller 5 i departure-delen. Så det blir att gå ut och in igen. Hittade en karta över terminaler igår, tror 3 är nära.

Får jag ett oönskat svar om vat så funderar jag på att köpa en sistaminuten när jag är där bara för att få ett boardingkort med destination utanför EU :cool:

Höstfärger. Otroligt mysig klocka.

Någon som vet vad originallädret med viklås kostar? (Eller var kan jag köpa billigast?)

IMG_7384.JPG

När jag ringde runt igår för att fråga efter länk fick jag informationen om att läderarmband kostar 3900kr. Fick aldrig veta om det var med eller utan viklåset.

Här ska ni få höra hur mkt det skiljer sig i pris på länkarmband till en Tudor 79220B

Bergströms Ur: 8900kr
Rob Engström: 8500kr
Nymans Ur: 13000kr

Undrar varför Nymans Ur tar 4500kr mer än till exempel Rob.E.

Prisen jeg fikk på Rob E. var 1600 for låset og 1000 for läderbandet så totalt 2600. Det var utan rabatt så det er ganske billig.

Pratade nyss med en som bor i London. Priset är för folk som reser utanför EU.

Får fundera på det här...

Alright då vet man det. Blev lite krångligare då. Får höra med mina nära och kära om ingen ska ut och flyga långt snart :p
Eller köpa en enkelbiljett till billigaste stället utanför EU. Ligger på 550kr med lite framförhållning för mina datum. Problemet är att jag inte ens sett klockan irl så för min del blir det rekognisering endast. Såvida inte Tudor Style sitter äckligt bra eller om jag gillar BBn och får rabatt :)

Eller köpa en enkelbiljett till billigaste stället utanför EU. Ligger på 550kr med lite framförhållning för mina datum. Problemet är att jag inte ens sett klockan irl så för min del blir det rekognisering endast. Såvida inte Tudor Style sitter äckligt bra eller om jag gillar BBn och får rabatt :)

Eller så kan du bara ta flyget till Schiphol och köpa klockan för 1900 euro.

Spekulerar mest. Är småbarnsförälder så att flyga långväga för en klocka just nu är nog inte så aktuellt. Får bli till att kika i butik i Sverige. Ev knipa någon beggad då jag inte har något emot det heller :)

Tillbaka
Topp